Nu Online
Momenteel zijn er 608 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Burgelijke trouw - activiteit

19-5-2011 13:09:23
Beste bruidjes en bruidegommen,

Wij trouwen op 25 juni voor de wet en een weekje later voor de kerk.
De burgelijke trouw is om 9u30 in het stadhuis van Gent. We vieren dat in intieme kring.
We zouden 's middags iets gaan eten, maar we zitten met een tijdsspanne van 9u40 -12u waarin we niets hebben gepland.
Hebben jullie leuke ideeën om de tijd in intieme kring te besteden?

Groetjes,
Sarah

Michaël

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1330

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik19-5-2011 13:26:41

Misschien kunnen jullie ergens leuke foto's gaan maken met de familie? Dat hebben wij gedaan en zijn er echt heel blij mee!

frida
6-2-2010
 Meld misbruik19-5-2011 15:44:24

Hey een rondleiding in de stad Gent?

Joke
26-8-2011
 Meld misbruik19-5-2011 16:36:23

We zitten in het zelfde schuitje. Ik vroeg mij af: doe jij al je kleed aan op je burgerlijke trouw? Of wacht je daarmee tot je feest?

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik19-5-2011 18:07:20

Is het Citadelpark geen optie ? Je kan er idd mooie foto's maken met de dichte familie en/of wandelen. Je zou zelfs een picknick kunnen voorzien maar ja, dan moet het weer natuurlijk meezitten. Bij slecht weer, kunnen jullie bvb het SMAK bezoeken tot etenstijd - ook gevestigd in het Citadelpark.

karen
12-5-2012
 Meld misbruik19-5-2011 18:42:52

wij doen een boottochtje door gent centrum en daarna hebben we volkspelen gehuurd.

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik19-5-2011 18:45:14

wij hebben ook een boottochtje door gent centrum, van 1u30, je kan ook langere tochten maken. Bij ons is het met eten aan boord, dus al je wil kan je er broodjes krijgen ook.
groetjes

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik19-5-2011 20:14:09

Die boottocht was ook het eerste wat in mij opkwam. En uiteraard kan je dan nog wat foto's maken op mooie plekjes ofzo.
Je zou ook iemand kunnen vragen met de wagen richting Baudelopark of ander park ofzo te komen en glazen en gekoelde champagne mee te brengen. Dan kan je daar een toost doen en dan daarna een boottocht ofzo.
Of als niet iedereen van gent is kan je ook het gravensteen eens gaan bezoeken.

Groetjes,
Celesta

Michaël

Meld misbruik21-5-2011 11:19:16

Hallo iedereen!

Bedankt voor de reacties. Een boottochtje was ook onze eerste gedachte. Het huren van voksspelen lijkt ons ook wel wat. Wanneer er nog ideeën zijn, voeg dan gerust nog een berichtje toe!

Joke, wat jouw vraag over het trouwkleed betreft, kan ik je vertellen dat ik een kleed heb voor de burgerlijke trouw en een kleed voor de kerkelijke trouw, gevolgd door het feest. Het kleed voor de kerkelijke trouw is het traditionele witte kleed, voor de burgerlijke heb ik een ander kleedje gekocht. Iets wat erna ook nog kan gedragen worden om naar een feest te gaan of zo.

Nogmaals bedankt voor de reacties!

Groetjes,

Sarah

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...