Terug naar overzicht
Misschien kunnen jullie ergens leuke foto's gaan maken met de familie? Dat hebben wij gedaan en zijn er echt heel blij mee!
Hey een rondleiding in de stad Gent?
We zitten in het zelfde schuitje. Ik vroeg mij af: doe jij al je kleed aan op je burgerlijke trouw? Of wacht je daarmee tot je feest?
Is het Citadelpark geen optie ? Je kan er idd mooie foto's maken met de dichte familie en/of wandelen. Je zou zelfs een picknick kunnen voorzien maar ja, dan moet het weer natuurlijk meezitten. Bij slecht weer, kunnen jullie bvb het SMAK bezoeken tot etenstijd - ook gevestigd in het Citadelpark.
wij doen een boottochtje door gent centrum en daarna hebben we volkspelen gehuurd.
wij hebben ook een boottochtje door gent centrum, van 1u30, je kan ook langere tochten maken. Bij ons is het met eten aan boord, dus al je wil kan je er broodjes krijgen ook. groetjes
Die boottocht was ook het eerste wat in mij opkwam. En uiteraard kan je dan nog wat foto's maken op mooie plekjes ofzo.Je zou ook iemand kunnen vragen met de wagen richting Baudelopark of ander park ofzo te komen en glazen en gekoelde champagne mee te brengen. Dan kan je daar een toost doen en dan daarna een boottocht ofzo.Of als niet iedereen van gent is kan je ook het gravensteen eens gaan bezoeken. Groetjes,Celesta
Hallo iedereen! Bedankt voor de reacties. Een boottochtje was ook onze eerste gedachte. Het huren van voksspelen lijkt ons ook wel wat. Wanneer er nog ideeën zijn, voeg dan gerust nog een berichtje toe! Joke, wat jouw vraag over het trouwkleed betreft, kan ik je vertellen dat ik een kleed heb voor de burgerlijke trouw en een kleed voor de kerkelijke trouw, gevolgd door het feest. Het kleed voor de kerkelijke trouw is het traditionele witte kleed, voor de burgerlijke heb ik een ander kleedje gekocht. Iets wat erna ook nog kan gedragen worden om naar een feest te gaan of zo. Nogmaals bedankt voor de reacties! Groetjes, Sarah