Terug naar overzicht
Deze twee duimen staan alvast omhoog!
Hoi Eline, Ik hou mijn duimen omhoog voor jou, en kijk uit naar jouw verslagje! Ik wens je een fantastische dag! xxx
hoi eline, mijn twee duimen hou ik ook omhoog hoor voor jullie mooie dag , kijk uit naar het verslagje ,en wens jullie een mooie dag toe grtz nanske xx
En, zie je ze omhoog staan, mijn duimen? Ik wens jullie een prachtige, onvergetelijke dag toe en kijk alvast uit naar verslag en foto's. xxx
Duimen omhoog! Volgens mij zal de zon wel schijnen ;-) Geniet ervan!
thumbs up! Het zonnetje zal wel zijn best doen! Geniet van jullie dag!
duim duim duim!
Eline, Allereerst een hele dikke proficiat gewenst!!!!! Geniet van je dagje morgen en met al die duimen hier zal de zon zeker schijnen!!! We kijken uit naar je verslagje en fotookes veel groetjes
Mijn 2 duimen staan omhoog! Veel succes morgen! Groetjes, Marlies
Ik duim met jullie mee!! Geniet alvast van JULLIE dag... Groetjes, Els
Ik duim voor jullie!!! Geniet van jullie dag samen! Volgens mij wordt het wel goed weer hoor! xxxx
Ik duim ook zeker mé!!!!! Geniet met volle teugen! Alvast veel geluk samen!Groetjes Ellen
ik duim ook mee!! alvast een hele dikke proficiat en geniet ervan morgen is het jullie dagje waar je zo lang naar hebt uitgekeken spannend!!!! hopelijk een goede nachtrust en weing zenuwen groetjes
Hey Eline, doe ze daar de groetjes op het stadhuis in Menen, en breek den boel niet af zodat wij volgende week ook nog kunnen! :-) (of heb ik het verkeerd voor dat jullie in Menen trouwen?) In elk geval, Veel succes! Geniet zoveel mogelijk, en pieker niet over eventuele details die misschien niet lopen zoals gedacht. Groetjes, Julie
Geniet ervan morgen, en met al die duimen omhoog zal het wel dik in orde komen!
duim duim duim
Duimen staan omhoog en zonneke is hier volop aant schijnen, dus hoop daar ook! Een dikke proficiat met jullie dag!
Dat duimen heeft precies al geholpen Veel geluk!