Nu Online
Momenteel zijn er 620 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bevestigingen

19-5-2011 21:28:01
Tegen 4 juni moeten de mensen laten weten of ze al dan niet komen. Alleen komen er weinig bevestigingen binnen.
Van de familie weten we al dat ze komen, maar diegene van het dessertbuffet laten niets van zich horen :-( Krijg er stress van.
Als ik ze vraag of ze komen als ik iemand tegekom, dan gaan ze er vanuit als ze niets laten weten, dat ze komen.
Er staat nogthans uitdrukkelijk vermeld dat ze moeten bevestigen :S

Vanessa
17-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1130

Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik19-5-2011 21:30:23

heb ik ook al gehoord! stieffamilie van mijn verloofde zei ook dat ze normaal op reis gaan, maar ze hebben nog niet geboekt. Ze zei toen: als je niks hoort komen we he.

Ma nee he zo gaat da ni :)

Ik vrees dat als je echt niets meer hoort, dat je ze zelf zal moeten opbellen om te vragen...

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik19-5-2011 21:32:07

Hier net omgekeerd.
De familie (nonkels, tantes, neven en nichten) bevestigen niet en collega's, kennissen en vrienden bevestigen veel sneller.
Volgens mij gaan ze ervan uit dat we wel weten dat ze komen, maar ja, ze moeten wel bevestigen he.
groetjes

Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik19-5-2011 21:35:27

Mijn tantes en nonkels gaan mij ook niet meer bellen om duidelijk te maken dat ze komen,maar als we de uitnodigingen gaan uitdelen zijn hebben ze wel laten merken dat ze kwamen :)

maja hebben nog maar de helft uitgedeeld dus het is afwachten :)

Vanessa
17-6-2011
 Meld misbruik19-5-2011 21:37:27

De families hebben ook niet 'bevestigd' hoor. Allé ja die gingen ervan uit dat ze allemaal kwamen, maar heb het hen toch nog zo eens gevraagd voor het zekerste :-)
Van mijn collega's nog totaal geen enkele bevestiging. Zal het hen volgende week zelf maar vragen, maar vind dat eigenlijk nogal raar zo te vragen van komen jullie nu of niet?

Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik19-5-2011 21:41:15

als de bevestigingsdatum al gepasseerd is zou ik dat toch doen hoor.
Gewoon eens vragen of ze nog aan de uitnodiging gedacht hebben...

Ellen
2-7-2011
 Meld misbruik19-5-2011 21:42:43

Hier ook zo.
We hebben gevraagd om tegen 1 juni te bevestigen en ook hier nog niet veel respons gekregen. Ik vrees dat ik na 1 juni nog veel mensen zelf zal moeten contacteren.
Het is nog steeds de beleefdheid om toch iets te laten weten vind ik.

Stefanie
11-6-2011
 Meld misbruik19-5-2011 21:44:24

er zijn ook mensen die er van uitgaan dat je wel weet dat ze zouden komen
nou, niet dus !
naar het schijnt krijg je de meeste bevestigingen de laatste twee dagen voor de uiterste datum :)
wij hebben hetzelfde: wachten op de bevestigingen

Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik19-5-2011 21:50:04

Bij ons nog niemand bevestigd zowel familie als vrienden niet

een tip om niet direct op de man af te vragen:

In een gesprek over je trouw kan je eens zeggen "hopelijk kunnen jullie erbij zijn" en dan moeten ze sowiezo ja of nee zeggen

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik19-5-2011 22:29:14

op 3 mei verstuurd en buiten 2 hebben ze allemaal, goeie 100 personen al bevestigd, iedereen reageerde dat de invitatie en de tekst zo orgineel waren en tevens bevestigd. Niemand heeft geannuleerd

inge
5-8-2011
 Meld misbruik19-5-2011 23:34:52

de meeste laten iets weten als ze niet komen. de andere gaan er vanuit dat je ze er bij telt hier is dat ook al een discussiepunt geweest omdat niemand bevestigd. maar onze ouders zeggen als ze komen word dat niet gezegd alleen als ze niet komen laten ze iets weten uit beleefdheid. dus ja afwachten denk ik (heel frustrerend ;-) )

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik20-5-2011 9:01:29

@Jeff: Dat is echt wel goed hé!! Wij hebben ze de afgelopen twee weken verstuurd en nog maar 15 bevestigingen of zo. Jammer genoeg al wel een paar annuleringen, mensen met verlof spijtig genoeg!

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik20-5-2011 9:09:01

troost je, wij trouwen 4 juni en wachten nog op bevestigingen voor de receptie. Voor het avondfeest zijn we zo goed als rond. Maar voor de receptie moeten we toch nog een man of 30 afbellen.... en ja, 30 meer of minder scheelt wel!

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik20-5-2011 9:48:02

Wij hebben ook al enkele reacties gekregen van vrienden die de uitnodiging supermooi vonden en ze hebben dan ook bevestigd. Wij hebben ook een deel uitnodigingen zo afgegeven aan de mensen en sommigen zeggen dan direct: 'Dat is ineens bevestigd hé, wij komen!' Anderen zeggen niets of zeggen gewoon: 'ah ik zal het direct in mijn agenda schrijven...' Wil dat dan zeggen da ze komen? Ja vermoed ik maar dat is toch geen officiële bevestiging hé. Bij ons komen er een paar niet, maar dat wist ik al voor we de uitnodigingen hadden opgestuurd. Een goei vriendin moet bevallen de dag dat we trouwen (ik word trouwens meter van dat kindje). Hopelijk komen ze nog en bevalt ze zondag of maandag, dan kan ik nog gaan zien voor we op huwelijksreis vertrekken...

Allé hopelijk hebben we binnenkort iets meer reactie en anders zou ik ook eens bellen of mailtje sturen om te vragen of ze nu komen. Ik zou dat niet perse subtiel doen, gewoon eens checken: 'Komen jullie naar onze trouw?'...

Vele groetjes
Sharon

Charlotte
28-5-2011
 Meld misbruik20-5-2011 11:09:00

Wij hadden hetzelfde probleem.... bijna niemand bevestigde. Toen ik op een moment begon rond te bellen was de reactie: "Oooh, moest ik bevestigen? Normaal is het toch de gewoonte om iets te laten weten als je niet kan komen?"
Dat was dan nog maar eens het bewijs dat mensen hun uitnodiging niet echt lezen... ze zien de namen en den datum en denken : "Joepie, weeral feest!" ;-)

Ik zou zeggen, maak je niet te druk! Komt allemaal in orde.

Groetjes,
Charlotte

www.simonandcharlotte.com

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik20-5-2011 20:24:59

Van de familie van mijn verloofde heeft ook nog bijna niemand iets laten weten... (Ze hebben wel tijd tot 1 juni.) Volgens mijn schoonmoeder zullen ze allemaal wel komen (de nonkels en tantes in ieder geval), maar ik zou daar dan toch graag bevestiging van hebben.
Gelukkig zien we een deel ervan zondag, dan gaan we er zelf eens over beginnen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info