Nu Online
Momenteel zijn er 487 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dennenhof - Bokrijk

1-5-2006 18:39:25
Wij overwegen het Dennenhof in Bokrijk als feestzaal voor ons huwelijk volgend jaar in mei. Iemand ervaringen met deze zaal? Wij zijn hier namelijk zelf nog nooit naar een feest geweest maar we vinden de locatie heel mooi.

Groetjes, Sarah.

Sarah
12-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 2827

Marjolijn
9-9-2006
 Meld misbruik1-5-2006 18:59:49

Wij trouwen op 9 september. Wij vonden deze zaal ook heel mooi en wilden ook deze zaal kiezen. Maar net voor de beslissing zijn we nog naar Park Hoge Kempen in Neeroeteren geweest en die zaal vonden we nog mooier.

In beide zalen hebben wij ook nog nooit een feest gehad. Maar we merkten wel dat ze in Neeroeteren meer flexibel waren dan in Bokrijk. Wij wilden een barbecue doen en in Bokrijk konden ze bv geen aanpassing van het aantal stukken vlees doen. Je moest sowieso 5 stukken de man tellen terwijl dat zeker te veel was. Ook kon je niks aan de dranken wijzigen. In neeroeteren was dat allemaal wel het geval. Het voordeel van Dennenhof dan weer is denk ik wel dat alles zeer goed georganiseerd is. Ze zijn misschien iets professioneler.

Veel succes!

marjolijn

Viviane

Meld misbruik2-5-2006 12:33:54

Dag Sarah,

Al woon ik in Jabbeke toch ben ik al diverse keren met mijn trouwertjes in " De Residentie " in Lichtaart geweest. Bosrijke omgeving met veel rust. Ook daar is er al gefilmt voor de VTM reeks " Familie "
Op mijn website staan bij de button FEESTZALEN 2 fotos vandaar.

Groetjes.
Viviane Salembier
Gediplomeerd Ceremoniemeester-feestorganisator.
www.ceremonie-dynastie.com

Groetjes.

Sarah
12-5-2007
 Meld misbruik4-5-2006 12:23:04

hallo allemaal,

bedankt voor de reacties maar uiteindelijk hebben wij dus toch voor een andere locatie gekozen: het Bevershof in Bilzen. Voor hetzelfde geld dat een barbecue ons zou kosten in Bokrijk, hebben we nu een uitgebreide menu en drankenforfait tot 4.30u.

Groetjes, Sarah.

An
13-8-2005
 Meld misbruik9-5-2006 18:27:35

Hoi Sarah,
Dennenhof is heel mooi, goed georganiseerd en lekker eten. We zijn er naar een trouwfeest geweest. Voor onze trouw waren we er ook geweest, maar omdat we met te veel genodigden waren, moesten er een deel boven zitten. Dit vonden we niet zo geschikt. Vandaar dat het Résidence Stiemerheide in Genk is geworden. We zijn er super tevreden van... mooie zaal, goeie service, op en top bediening en heerlijk eten. Zeker ook de moeite waard om eens te gaan kijken. Je krijgt bovendien de bruidssuite kado. De prijzen zijn te vergelijken met Bokrijk.
Groetjes en veel succes!
An 13-08-05

Sarah
31-7-2010
 Meld misbruik10-2-2009 19:36:40

Dag Sarah,

Ook wij overwegen om onze trouw in het Dennenhof door te laten gaan. Zijn jullie er uiteindelijk getrouwd? Hoe viel het daar mee? Zijn er misschien andere mensen die hier ooit naar een feest geweest zijn?

Groeten,
Sarah

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info