Terug naar overzicht
Wij trouwen op 9 september. Wij vonden deze zaal ook heel mooi en wilden ook deze zaal kiezen. Maar net voor de beslissing zijn we nog naar Park Hoge Kempen in Neeroeteren geweest en die zaal vonden we nog mooier.In beide zalen hebben wij ook nog nooit een feest gehad. Maar we merkten wel dat ze in Neeroeteren meer flexibel waren dan in Bokrijk. Wij wilden een barbecue doen en in Bokrijk konden ze bv geen aanpassing van het aantal stukken vlees doen. Je moest sowieso 5 stukken de man tellen terwijl dat zeker te veel was. Ook kon je niks aan de dranken wijzigen. In neeroeteren was dat allemaal wel het geval. Het voordeel van Dennenhof dan weer is denk ik wel dat alles zeer goed georganiseerd is. Ze zijn misschien iets professioneler.Veel succes!marjolijn
Dag Sarah,Al woon ik in Jabbeke toch ben ik al diverse keren met mijn trouwertjes in " De Residentie " in Lichtaart geweest. Bosrijke omgeving met veel rust. Ook daar is er al gefilmt voor de VTM reeks " Familie "Op mijn website staan bij de button FEESTZALEN 2 fotos vandaar.Groetjes.Viviane SalembierGediplomeerd Ceremoniemeester-feestorganisator.www.ceremonie-dynastie.com Groetjes.
hallo allemaal, bedankt voor de reacties maar uiteindelijk hebben wij dus toch voor een andere locatie gekozen: het Bevershof in Bilzen. Voor hetzelfde geld dat een barbecue ons zou kosten in Bokrijk, hebben we nu een uitgebreide menu en drankenforfait tot 4.30u. Groetjes, Sarah.
Hoi Sarah,Dennenhof is heel mooi, goed georganiseerd en lekker eten. We zijn er naar een trouwfeest geweest. Voor onze trouw waren we er ook geweest, maar omdat we met te veel genodigden waren, moesten er een deel boven zitten. Dit vonden we niet zo geschikt. Vandaar dat het Résidence Stiemerheide in Genk is geworden. We zijn er super tevreden van... mooie zaal, goeie service, op en top bediening en heerlijk eten. Zeker ook de moeite waard om eens te gaan kijken. Je krijgt bovendien de bruidssuite kado. De prijzen zijn te vergelijken met Bokrijk.Groetjes en veel succes!An 13-08-05
Dag Sarah,Ook wij overwegen om onze trouw in het Dennenhof door te laten gaan. Zijn jullie er uiteindelijk getrouwd? Hoe viel het daar mee? Zijn er misschien andere mensen die hier ooit naar een feest geweest zijn?Groeten,Sarah