Terug naar overzicht
Hoi Hildewij kopen voor onze ouders een "avonturenbon" Deze kan je kopen in AS adventure of in Dreamland. Je kan kiezen van ballonvaarten tot champagneweekend. Heel leuk en in alle prijsklassen.Succes
wij hebben gekozen voor een platte spiegel (eentje dat plat ligt) met drie theelichtjes in verwerkt.Op de spiegel staat bedankt met onze twee namen en de datum van het huwelijk. Prijs weten we niet goed, maar dat is bijzaak vinden wij. Ook voor mijn getuige hebben we geopteerd voor zo'n spiegel. Voor de getuige van mijn toekomstige wordt het een beeldje met een grote fles wijn erin en op de fles dezelfde tekst.Ann20/5/2006
Hey,wij trouwen op dezelfde dag! Het begint spannend te worden hé! Onze ouders zijn beiden echte bourgondiërs en wij geven een mand met allerlei lekkernijen in.veel plezier op 27 mei en we duimen voor goed weer!veerle27.05.2006
Dag Hilde,Er zijn zeer veel mogelijkheden.Kijk eens op mijn site www.ceremonie-dynastie.com bij geschenken, daar heb je enkele veel gevraagde en gebruikte geschenken.Veel succesViviane SalembierGediplomeerd Ceremoniemeester-feestorganisator