Terug naar overzicht
Ik vermoed dat als je het laat opsteken, je toch al gauw 1u à 2u bij de kapper spendeert.. Maar ik kan mis zijn, gezien mijn kappersbezoeken zich ook tot 3 à4x per jaar beperken en ik meestal niet veel geduld heb :-)Ik ga dit topic in de gaten houden...
Hoi, ik laat krullen in mijn haar zetten en steek het half op. De avond ervoor ga ik alvast om mijn haar te wassen en krulspelden in te draaien. Daar moet ik 2 uur voor uittrekken. Op de dag zelf werken ze de krullen bij met de krultang en steken ze mijn haar half op. Daar moet ik een uur voor uittrekken.
Bij mij heeft kapper altijd toch anderhalf uur a twee uur geduurd...
Ik heb kapsel en make-up samen en moet daar toch al minimaal 2 uur en half voor uittrekken. Beste even proberen en timen hoe lang de proef duurt ;o)
hmmm dat duurt blijkbaar wel lang dus... Zijn er toevallig ook bruidjes die niet naar de kapper gaan ?
hoi karen , ik laat een kapster aanhuis komen dan moet ik niet tot bij de kapper gaan en moest het zijn met men jurk aan te doen dat er iets is met men kapsel dan kan ze het nog altijd bijwerken :) gtrz nanske ik wens je nog veel succes met je voorbereidingen
Hoi Karen! Ik heb evenlang haar als op die foto, maar heb stijl haar. De tijd hangt af van wat je eigenlijk wil. Wil je je haar stijlen en dan opsteken of laat je je krullen erin zitten? Ik heb vorige keer een uur en een half op die stoel gezeten, grotendeels omdat ik mijn haar wou laten krullen... Het opsteken op zich duurt volgens mij maar een half uurtje... Ga je geen proefkapsel laten doen?
miljaar, niet alles staat erop... Ik zei dus: Ik raad je aan een proefkapsel te doen... dan kan je ook weten hoe lang dit zal duren :) Ik dacht ook eerst niet naar de kapper te gaan, ging mijn haar laten zoals het altijd is... maar uiteindelijk ga ik toch voor iets opgestoken gaan! Ik draag mijn haar altijd los, het zal eens iets anders zijn, haha!
Ik heb voor mijn broertjes trouw vorige week naar de kapper geweest om het in krullen te laten trekken en op te steken. Nu het ik daar toch wel een 1uurtje een half ofzo gezeten,heb er het langst gezeten voor in krullen te laten trekken met de krultang,de rest het opsteken duurde zo lang niet meer groetjes
Ik laat ook een kapster en visagiste aan huis komen. Die bespaart tijd van het vervoer en bij problemen bij het aantrakken van je jurk kan er nog wat bijgewerkt worden. Het opsteken duurt niet zo lang maar het zetten van de krullen (zonder kroes) vraagt heel wat tijd.
Ik moest de dag ervoor al langsgaan om het haar te laten wassen en brushen en de dag zelf heeft het opsteken +/- 3 kwartier geduurd.
Ik heb er werk van gemaakt en wat kappers gebeld. Ik zal toch vroeg moeten opstaan vrees ik :-(! Maar ja, wie mooi wil zijn.... Bedankt voor jullie tips!!!
Ik heb deze week proefkapsel en make-up laten doen en heeft samen 2 uren geduurd, maar mijn haar was de dag ervoor al gewassen, omdat dit een beter resultaat geeft. Enkel met de stijltang krullen gemaakt en opgestoken. Was wel heel mooi. Succes !!!