Nu Online
Momenteel zijn er 734 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

reclame

1-5-2004 10:48:19
misschien is dit bericht niet op z'n plaats maar bij elk nieuw bericht stoot ik steeds op reclame van een fotografe en een persoon die video's maakt,, sorry maar dit stoort mij toch wel een beetje

sigrid
22-8-2004
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1117

catherine
4-9-2004
 Meld misbruik2-5-2004 11:24:10

ja ik vind dit ook zeer vervelend! ik weet niet bij wie we hier moeten over "klagen". Ik hoop maar dat dit snel ophoudt!

Groetjes

Catherine

Rebecca
7-5-2005
 Meld misbruik3-5-2004 13:37:43

Ik sluit me bij jullie aan, misschien dat als we het op zo'n manier met verschillende personen aankaarten dat de boodschap overkomt?
Rebecca

Tinne
2-7-2005
 Meld misbruik3-5-2004 21:25:49

ik vind het ook heel storend! Misschien krijgen we op deze manier toch wat gehoor!,

Groetjes,
Tinne

anja

Meld misbruik4-5-2004 22:11:17

ben het er helemaal mee eens. reclame moet je verdienen op een site als deze en niet zelf maken.Dat zegt genoeg over die fotograaf-videopersoon.ik denk dat we dit moeten doorgeven aan de uitgevers op dat adres maar een tel.nummer staat hier niet bij.ff de gouden gids dus.

Theo

Meld misbruik24-5-2004 14:23:11

De armoedzaaiers onder u,die het niet kunnen betalen,hoor je het meeste klagen.
Via deze weg hebben wij al verschillende mensen kunnen helpen,die dan wel gelukkig waren,ons te leren kennen.Groetjes.

Nathalie
6-1-2005
 Meld misbruik30-10-2004 14:49:47

arroganten boer!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...