TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
|
20-5-2011 15:20:25
Prachtig nummer, vind ik. Zeker doen!
|
|
Gitte
14-4-2012
|
20-5-2011 15:22:01
Ik vind het helemaal niet triest, ik vind het een prachtig liefdeslied. De tekst is toch ook helemaal niet verdrietig of zo (het is wel een ontzettend slechte vertaling!). Ik krijg elke keer kippevel als ik dit hoor en nu dus ook weer.
Als jullie dit beiden graag horen, zou ik geen seconde twijfelen. Doen! Het is jullie openingsdans hé
|
|
Inge
17-9-2011
|
20-5-2011 16:17:21
Ik vind het een mooi liedje hoor :-),en als jullie dit beiden graag horen waarom dan niet
groetjes
|
|
Celesta
22-10-2011
|
20-5-2011 16:30:30
Is inderdaad een zeer mooi nummer. De reden dat het ook op begrafenissen wordt gedraaid is omdat hij eigenlijk vraagt aan god om je steeds terug naar hem te begeleiden, je te leiden op je pad, altijd voor je te zorgen.... Vandaar, maar kan dus net zo goed als weddingsong. Wel geen idee of jullie al dan niet gelovig zijn, indien niet is het misschien een beetje vreemd aangezien het echt een soort zegen vragen van god is. Hij zingt aan het begin van het lied letterlijk dat hij er niet in gelooft, maar zij wel... Groetjes, Celesta
|
|
Stephanie
|
20-5-2011 16:51:48
zeker doen! vind het ook heel mooi, en wij gebruiken het in de kerk.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
20-5-2011 19:13:26
Héél mooi! Staat trouwens ook ergens op één van mijn Knuffelrock-cd's! ;-)
|
|
Sofie
9-7-2011
|
20-5-2011 20:42:49
Bij ons wordt het ook gezongen in de kerk, al is het dan wel door een zangeres... Ik heb het altijd al een heel bijzonder nummer met een knappe tekst gevonden! En zoals iemand al zei: het is JULLIE trouw, wat zou je je toch aantrekken van de rest? Reacties krijg je toch altijd, zorg maar dat jullie er blij mee zijn!
|
|
Jenny
24-9-2011
|
20-5-2011 22:13:58
Mijn vriend is ook weg van dit lied en ik moet toegeven, ik wist ook niet zo goed hoe ik het moest opvatten en of ik de betekenis wel juist begrijp. We zijn er dus ook nog niet uit, maar tis bij ons ook nog steeds één van de mogelijkheden als openingsdans. Tis zo moeilijk eh. We hebben zoveel mogelijke liedjes die kunnen dienen, maar hebben toch nog een klein beetje het gevoel dat we HET liedje nog niet gevonden hebben...
Veel succes verder!
|
|
Liza
11-11-2011
|
21-5-2011 10:50:20
Wij hebben dit lied ook gekozen als openingsdans! De tekst is helemaal niet triestig... doen ;)
|
|
Charlotte
19-5-2012
|
22-5-2011 11:23:18
We zijn blij om zo'n reacties te lezen :-)
Voor andere mensen hun mening zou ik het absoluut niet doen, zo zit ik niet ineen. Maar we hadden beetje schrik of het negatief, positief ,... is. Maar bij deze zijn alle twijfels weg!
Allemaal bedankt voor jullie leuke reacties!!
|
|
ilse
7-8-2010
|
24-5-2011 8:15:45
Schitterend nummer!!!! Wij wilden het ook als openingsdans maar mijn beste vriendin, die een jaar vroeger getrouwd was, had het ook al als openingsdans dus hebben wij iets anders gezocht. Wij hebben het tijdens de avond wel gedraaid.
groetjes
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|