Nu Online
Momenteel zijn er 318 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat te doen tijdens receptie nr 1 ???

20-5-2011 15:20:34
hoi hoi! Ik zit hier met een vraagje.... wij trouwen volgend jaar pas maar was nu weer bezig met onze dagindeling. En ik kwam een klein probleempje tegen... dussss we trouwen op 2juni (enkel voor de kerk, gemeente zal een paar weken ervoor doorgan) om14h! En omdat ik een heel deel familie uit het buitenland verwacht, zou ik ervoor willen zorgen dat zij al rechtstreeks na de mis naar de feestzaal kunnen gaan. En daar start dan een receptie met een uitgebreide keuzen aan hapjes (zowel koud als warm)en drank. Tijdens die eerste receptie gaan we enkel onze dichte familie uitnodigen, sowieso de buitenlandse familie want sommige onder hun kunnen niet op en af naar hun hotel gaan (->vervoer) en daarom wilde ik het hen gemakkelijk maken en ze rechstreeks naar de feestzaal laten gaan. Maar...en daar komt het.. wij gaan na de mis ook wat foto's maken op locatie, maar gaan daar niet te veel tijd voor uittrekken want we willen de rest van de foto's aan de feestzaal zelf maken (-> prachtig natuurdomein!!) Mijn vraag was nu... ik zou voor wat animatie willen zorgen tijdens die receptie. Heeft iemand een goede tip voor mij? Wij zouden dan van de kerk naar 1 locatie willen gaan waar we een halfuurtje foto's maken, en dan doorrijden naar de zaal. Aangekomen aan de zaal gaan we ook genieten van onze receptie en willen we tussendoor even wat foto's maken met onze bruidsdames-kindjes, en de familie enz... Maar willen dus wel iets wat de receptie een beetje pit geeft... wie kan mij hier aan verderhelpen! Alvast bedankt!!! xxx

Patrizia
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 645

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik20-5-2011 15:37:16

Misschien een kort filmpje laten zien van jullie wettelijk huwelijk. Iemand foto's laten nemen van hen. Ze dingen laten inspreken in een soort van babbelbox...

Sofie

Meld misbruik20-5-2011 15:42:54

Je kan bvb ook een goochelaar of zo vragen? Een dichter? Wij hadden dit op de huwelijksreceptie van vrienden en dat was best wel geestig...

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik20-5-2011 15:59:17

Of een bandje die wat muziek brengt op de achtergrond of meer op de voorgrond. Wij trouwen trouwens op dezelfde dag en zijn ook volop bezig met onze dagindeling. Ik vind dit ook een ingewikkeld puzzelwerk.
Veel succes!

Imke
31-3-2012
 Meld misbruik20-5-2011 16:58:30

Bij ons is dit ook zo. Wij zullen om 11u30 trouwen en vanaf 12u-12u30 kan de naaste familie (tantes, nonkels, grootouders en onze gezinnen) al terecht in de feestzaal voor een broodje/taart/koffie. Ondertussen nemen wij foto's en vanaf 14u start de receptie voor familie en vrienden (en komen wij ook toe in de feestzaal).

Wij hebben (voorlopig) geen extra animatie voorzien.
Zorg er gewoon voor dat je gastenboek er ligt, dan kunnen ze zich daarmee bezig houden.
Ik denk dat de familie al lang blij is dat ze even op hun gemakje zijn en dat ze onderling kunnen praten.

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik23-7-2011 18:02:03

Hoi,

wij zijn ook gepland op 2 juni 2012!
Ook volop aan het puzzelen met onze planning

Wij huwen enkel voor de wet, rond het middaguur.
Na rustig aan het gemeentehuis de felicitaties in ontvangst genomen te hebben gaan wij met de "suite" naar onze eerste locatie.
Daar zullen we eten waarna we onze "suite" even achterlaten om foto's te gaan trekken.
Zij kunnen rustig blijven genieten van de tuin en met elkaar bij praten.
Ook zullen wij samen met hun nog foto's nemen daar.
Daarna is er daar een receptie voorzien waar ook weer voldoende hapjes zijn voorzien.
Nadien zullen we met een busje ofzo naar de locatie gaan waar het avondfeest zal doorgaan.
Ook ons avondfeest is weer goed voorzien van hapjes, dessertenbuffet, ...

Ik zou geen extra animatie voorzien, de mensen zullen graag met elkaar een praatje slaan hoor.
Zeker als er familie vanuit het buitenland komt die ze niet zo regelmatig zien hé.

Veel succes nog!!

xxx
Sophie

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik23-7-2011 18:27:33

Hoi merci voor je reactie Sophie we gaan het inderdaad ook zo doen... was me er zo suf over aan het piekeren, dat ik uiteindelijk dacht "die tijd vliegt toch zo voorbij" dus wrm extra kosten maken als dat niet moet hé ;-)
Hoe ver sta jij met de voorbereidingen? Groetjes xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...