Terug naar overzicht
Hoi Claudia Wij zijn ook net terug van onze afspraak met de pastoor. Vorige keer wel wat opmerkingen en nu dus met de aanpassingen terug. En joepie!! Het is goed! We mogen het laten drukken nu!! Weer een stapje verder! Over de aantallen twijfel ik ook nog sterk! Moet ik nog eens goed over nadenken! Groetjes!!
Ja, ik twijfel daar ook nog sterk over! Wij trouwen op een vrijdag dus collega's komen zeker niet. Mijn grote familie moet ook van heel ver komen dus ik denk dat wij er zestig à zeventig gaan laten drukken.
Ja, das wel moeilijk om in te schatten hoeveel je er moet laten drukken eh! Bij ons sluit de receptie en het avondfeest aan op de mis dus ik denk dat er heel wat mensen aanwezig zullen zijn, maar hoeveel precies weet je nooit natuurlijk! Wij gaan dit weekend ook eens kijken wie we iets gaan laten lezen, en dan kunnen we ons misboekje laten drukken! Weer iets om te schrappen! En da van die kilo's dat snap ik :o), ik ben een aantal weken geleden begonnen met start to run en dat helpt echt! Tis goed voor het figuur en om de gedachten af en toe een beetje te verzetten!Veel succes (en plezier!) ermee!
Bedankt Katrijn! Ik heb de laatste tijd wat last van mijn rug, dus voor het lopen ga ik passen. Maar ik heb vroeger ook start to run gedaan dus ik snap je héél goed!
Hey Claudia, dat is toch goed nieuws van de pastoor 1 zinnentje veranderen!!!! Nog veel sukses. frida
Hey Frida, Bedankt! Wij vinden het echt leuk en mooi :) Groetjes, Claudia