Terug naar overzicht
Wij hebben het liedje Everything van Michael Bublé! We hebben hiervoor drie danslessen gevolgd. Wij konden echt niet dansen en nu is het vooral kei leuk en de mensen gaan het ook niet verwachten van ons :)
Wij hebben gekozen voor amazed van lonestar. en wij oefenen niets. Op het einde van het liedje ( de laatste minuut) gaan we proberen dat onze zoon bij ons komt en dat we met drieen dansen. Maar dat is alleen als hij de openingsdans haalt want hij is maar 2 jaar dus....
Wij hebben ook amazed van londestar! En het gaat bij ons een 'tegelplakker' worden vrees ik :o) We gaan de mensen ondertussen een beetje afleiden met flikkertjes!
Hallo, Het is precies in, we hebben ook amazed van Lonestar, prachtige tekst vonden we meteen raak was het!! Wij hebben al een tijdje dansles en doen een trage dans met enkele figuurtjes extra.. Das weer iets anders en dat word niet verwacht van ons denk ik.
Wel een mooi liedje da van Lonestar... Wij hebben gekozen voor Shania Twain, Still the one.We vinde het een mooi liedje en de tekst past perfect bij ons. Van in het begin dat wij een koppel vormen zei iedereen dat wij nooit gingen samen blijven... ondertussen zijn we 6 jaar samen, hebben een zoontje van 14 maanden en gaan trouwen! we kunnen niet gelukkiger zijn! Dus zo zie je altijd je eigen hart volgen eh
Wij hebben gekozen voor into my arms van Nick Cave.Dit is een hele trage slow, dus we zullen dit wel nog eens moeten oefenen. Maar we vinden de tekst heel mooi en passend.Groetjes,Liza
wij hebben "a whole new world" van alladin :-)
wij hebben "nen trage" en "nen ambiance" die zullen overlopen in elkaar maar dan kunnen we lekker onnozel doen :-)
Wij hadden 'Stickwitu' van de Pussycat Dolls. Gewoon puur voor de tekst want daar hecht ik nogal belang aan :-). Het was jammer genoeg een tegelplakker. We hadden graag iets speciaal gedaan maar het is er uiteindelijk niet van gekomen.... Gelukkig verraste de DJ ons met snippertjes die opeens uit de lucht kwamen. Dat maakte het toch extra speciaal moet ik zeggen... Jouw idee Els hadden we ook graag gedaan, maar we vonden niks... Mag ik vragen welke liedjes jullie daarvoor gekozen hebben? Veel succes nog allemaal met de voorbereiding. Zorg dat het een dag wordt om nooit te vergeten!! Groetjes P.S.: Everything van Michael Bublé vond ik ook super. We hebben het niet genomen omdat het mijn neef zijn openingsdans was....
Misschien eens op You Tube zoeken of én van de liedjes niet in een mooie acoustische versie te vinden is? Bvb Boyce Avenue doen dit veel... Wij nemen Only Girl van Rihanna, maar dan in de versie van Boyce Avenue...Zo mooi (vind ik)
Hallo Wij hadden "Your Song" van Moulin Rouge; Wij volgen al 6 jaar dansles en hebben gekozen voor een combinatie van Rumba en Argentijnse Tango. Misschien niet dadelijk voor beginners (met alle respect!). Maar de gewone versie van Elton John vind ik ook altijd super mooi en hier kan je ook een gewone slow op doen.... Groetjes Annelies
Wij hebben die van ons nog de avond voor ons huwelijk beslist. Wij hadden geen liedje en twas echt moeilijk ...
wij hebben Hero van enrique iglesias
hoi hoi allemaal wij trouwen ook binnen 18 daagjes en zitten ook nog te twijfelen over onze openings dans ik vind: you're still the one mooi from this moment en men toekomstig ventje vind hero ook wel mooi echt een moeilijke beslissing, dansles hebben we nie gevolgd we laten ons die avond gaan door onze emoties en geluk
Hallo allemaalWij hebben ook eindelijk onze openingsliedje gevonden! Joehoe!!Namelijk Adele met Make you feel my love...We zijn nog vollop aan het twijfelen met al dan niet dansles!We will see