Terug naar overzicht
Hallo Claudia , ik wil altijd wel eens kijken Indien je wilt mag je het mailen naar freshke@hotmail.com Ik ben al weken aan het twijfelen over een haarkam..Wil klassiek opgestoken haar. En dan zegt die van mij vorige week met opgestoken haar toen je dikker Dus ik ken perfect het gevoel van het eeuwige dilemma. Groetjes Sarah
Ik wil wel eens een kijkje nemen. e- mai is darline83@hotmail.com
Laat maar komen : elsdierickx@telenet.be
je mag me ook altijd mailen katrienverberckmoes@hotmail.com
Wil ook wel eens kijken: katrien.bjorn@telenet.be Groetjes
Ik wil ook gerust kijken hoor: vanessadaelemans@hotmail.com
hoi claudia naar mij mag je ook mailen. missangelkeuh@live.be
Er zullen er meer nieuwsgierig zijn, net zoals ik Wil graag kijken en mijn mening geven.. Heb zelf ook lang getwijfelt, en verder met mijn kapsel ook nog wel een beetje, hihi.. mara_smeets@hotmail.com Liefs Mara
Van kapsel vind ik het eerste het mooiste en voor de bloemen zou ik voor het eerste of tweede gaan, kan niet echt kiezen :-)Zal zowieso super worden !
Bedankt! Ik vind het tweede boeket het mooiste! Van haar vind ik twee of drie het mooiste. Ik vind het eerste precies een beetje te hoog...
Je mag de voorbeeldjes mail naar cicero-fancello@live.be
Hey Claudia, Ik wil wel wat helpen ze, ik heb morgen mijn eerste proefkapsel, spannend he!! Mijn e-mailtje is nog steeds, christelmeurs@telenet.be.... Grtjs Chrisje
hoi claudia van boeket vind ik persoonlijk het 2de het mooist en kapsel de laatste foto met de grote haarkam/spelt met kleine blaadjes percies :-) grtz renske
Bedankt Renske! Van boeket vond ik ook het tweede het mooiste en van haar ben ik nog aan het twijfelen tussen 2 en 3. Moeilijke keuze hé, maar ik ga ook afwachten wat de kapster zegt...
stuur maar door :)belineesje@hotmail.com
Ik wil ook wel eens kijken annvannuffel@hotmail.com
Ik wil ook wel helpen in je keuze ;) jessevos.jv@gmail.com
Ik wil ook wel eens helpen met het maken van een keuze roosje104@hotmail.com
Ik vind het eerste kapsel het leukste, alhoewel het laatste ook heel mooi is. Het tweede vind ik redelijk 'oud', maar das natuurlijk maar een mening. En ik zou voor het eerste boeket kiezen, alhoewel ik ook hier weer twijfel, maar dan met het tweede.. hopelijk geraak je er uit!!
Als je nog zin hebt om het door te mailen, ik ben ook wel nieuwschierig .. Groetjes An
Vergeet nog het belangrijkste :) Robby.Cormier @ Telenet . Be Groetjes An