Nu Online
Momenteel zijn er 306 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

weer een paar dingen geregeld

20-5-2011 21:13:06
Hallo,

Vandaag een vrije dag en wat doet een mens dan. Vanalles regelen voor de trouw.
Heb mijn trouw schoenen gevonden. Het zijn er van tamaris geworden en ik ga ze na de trouw kunnen afdragen.

En dan het gene waar ik al heel lang achter zocht en veel moeite met had is nu ook gevonden en bestelt. Het kado voor de ouders. Het is een eigen samenstelling geworden. Een mooie ijsemmer met een fles wijn en glazenonderzetters in glas met een tekst op geschreven. Heel mooi

Nu moet ik nog andere problemen oplossen. Onze kinderen van de suite moeten nog kleren hebben. Het zijn 4 jongens en 3 ervan zijn van mijn zus. Zij kan niet mee naar de winkel want ze is 7 maand zwanger en heeft problemen met de gezongheid. ( het is een groot vraagteken of ze op mijn trouw aanwezig ga kunnen zijn). en daar zit ik nu over te stressen. Want ze is mijn getuigen en ze heeft alles samen met mij geregeld en wil haar er zo graag bij. Maar ja haar gezondheid gaat voor.
Hopelijk krijgt dat ook nog een happy end

groeten en nog veel voorbereidingsplezier
een toekomstige bruid met een beetje stress

Darline
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 446

Els
5-8-2011
 Meld misbruik21-5-2011 11:55:55

ik duim dat het nog lukt voor je zus!!!

mijn zus moet één week voor de trouw bevallen... het zal dus ook spannend worden...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...