Nu Online
Momenteel zijn er 301 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidjes augustus- september.

20-5-2011 22:05:20
Wegens een sterfgeval zijn we achter geraakt op ons huwelijk. Natuurlijk geraak ik helemaal in paniek. De uitnodigingen moeten nog, de bruidskindjes, een londense ceremoniebus zou ik nog willen regelen. Ik heb het gevoel dat ik er niet geraak.
Hoe ver staan jullie?

Stephanie
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 754

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik20-5-2011 22:06:59

Niet panikeren hé! Wij trouwen twee à drie weken voor jullie en onze uitnodigingen zijn ook pas deze week de deur uit! Je hebt zeker nog tijd en wat je nog moet doen je vindt zeker iets naar wat je mooi vindt! Gewoon stap per stap en zeker niet te haastig of zo!

Stephanie
3-9-2011
 Meld misbruik20-5-2011 22:08:56

Al de deur uit? nu panikeer ik :-) wij moeten de proefdruk nog doen. Hebben wel de uitnodiging al gekozen. Op dit moment zit er 80% bridezilla in mij ;-)

Kim
19-8-2011
 Meld misbruik20-5-2011 22:17:58

Niet panikeren,
Eerst en vooral: mijn deelneming.
Wij trouwen 19augustus en onze uitnodigingen zijn ook nog niet klaar. We hebben vorige week de proefdruk gekregen, dat was niet zo lang na de keuze hoor. Ik hoop dat ze dan volgende week klaar zijn en in juni de deur uit kunnen. Je kunt altijd aan de drukker vragen er een beetje vaart achter te zetten, dat kunnen ze.
Verder moet ik de aankleding nog regelen. Voor bloemen ben ik nog nergens gaan kijken, mijn kapster moet ik nog vastleggen en dan moet ik nog juweeltjes vinden.
Komt wel
Veel succes in de voorbereiding

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik20-5-2011 22:19:58

rustig stephanie.
wij moeten de onze nog beginnen maken en trouwen een week na jullie dus no stress.
wij hebben nog niet veel geregeld en vervoer hebben we zelfs nog geen idee van !
Maak een lijstje met alles wat gedaan moét worden en zet er telkens een datum naast tegen welke het geregeld moet zijn, de chaos waar je nu tegenaan kijkt raakt zo geordend.
ik heb gisteren een lijstje gemaakt (met dank aan enkele vriendelijke bruidjes die me hun checklist gemaild hadden) en het is hier allemaal nog niet dramatisch, wij moeten nu gewoon zorgen dat we eind volgende week de uitnodiging klaar hebben zodat die naar de drukker kan en dan moet mijn aanstaande ook voor zijn kostuum gaan kijken zodat ik eens ik die kleur weet een jurkje voor bruidsmeisje kan kiezen (ik wacht op de solden, de communies zijn nu toch al bezig dus wat nu in de winkels hangt zal er tegen de solden nog wel hangen denk ik).

rustig blijven dus !

Stephanie
3-9-2011
 Meld misbruik20-5-2011 22:23:26

Bedankt meiden!!!
Brenda zou je mij die checklist kunnen mailen :$ zodat ik zeker niets vergeet.

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik20-5-2011 23:28:50

zet je mailadres even online

Stephanie
3-9-2011
 Meld misbruik21-5-2011 0:05:11

cicero-fancello@live.be

Suzanne
5-8-2011
 Meld misbruik21-5-2011 9:09:45

Wij trouwen 5 augustus en ik kan pas ten vroegste over 2 weken aan de uitnodigingen beginnen... Eten moet nog tegoei besproken worden, ik moet nog een paar kg afvallen, ik moet nog schoenen halen, nadenken over decoratie, bloemen, misboekjes maken, ... Dus nog heel veel :D.

renske
12-8-2011
 Meld misbruik21-5-2011 9:15:49

hoi stephanie
wij trouwen 12augustus en moeken enkel nog de misboekjes kopieeren en de zaal decoratie vastleggen.

grtz renske

Els
5-8-2011
 Meld misbruik21-5-2011 11:54:01

ook mijn innige deelneming.

niet panikeren, gewoon beetje bij beetje,
we hebben ook nog een lijstje, af en toe schieten we eens een avond ofzo in gang en datn gaat het allemaal wel vooruit

(ah ja wij trouwen 5augustus)

An
9-9-2011
 Meld misbruik21-5-2011 13:44:21

Ai meid! M'n deelneming met het verlies!

Wij trouwen een weekje na jullie.
Ook hier wordt er trouw een lijstje gevolgd.
Ik heb dit naar jou doorgestuurd.
Hopelijk ben je er iets mee.

Groetjes,
An

Katja
20-8-2011
 Meld misbruik21-5-2011 17:18:29

kan er iemand ook een lijstje naar mij doorsturen? Dan kan ik eens kijken hoe ver ik achter sta...Want ook ik zie af en toe het bos door de bomen niet meer.

Alvast bedankt.
katja.staelens@telenet.be

Stephanie
3-9-2011
 Meld misbruik21-5-2011 18:56:19

Bedankt meiden!!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...