Terug naar overzicht
Hallo!! Ik ging vanalles met mijn haar doen, ben al lang aan het sparen maar ja er is nu weer een stuk af :( kapot... Dus dacht ook aan extentions... iedereen raadde mij dit sterk af, nu steek ik een vals stuk in, perfect zoals mijn haarkleur :) en het zal lang zijn, en de helft opgestoken :) succes!
Hey je moet eens kijken naar de site www.projectwedding.com dan klikken op photo 's en dan op hair en je ziet heel veel foto s van haarkapsels grtjs katrien
Hallo, ik zit met hetzelfde probleem :-))ook schuine bob en ben ook niet van plan mijn haar te laten opsteken.Ik wil nog steeds mezelf blijven qua kapsel.Nergens vind ik bruidskapsels die ik wil.Ik heb wel een tiara gekocht en denk dat ik gewoon die erin laat doen.Dat is ook glamoureus en simpel.....Succes!als jij voorbeelden vind, mag je me dat steeds laten weten :-)
Tja, als je een bob hebt en je wilt het niet opsteken, blijft er niet veel over denk ik he?Ik vind dat sowieso altijd een mooi kapsel, misschien een mooie speld of tiara of bloem of ... erin verwerken? Veel keuze heb je niet dan he?Mss eens 'celebrity of oscar hair' googelen ofzo? Veel succes!
Bedankt voor de tip bruidje. Sylvia ik herken het volledig ;-)