Terug naar overzicht
Hoi bruidje, dat is echt een lijstje met zaken die zo gedaan zijn hoor...Behalve miss plaatsaanduidingen...daar heb ik het zelf ook lastig mee :s Verder is bij ons wel alles zo goed als in orde, maar ik zou geen bruid zijn als ik me geen zorgen maakte, niet waar? Ik zou het liefst continue elke week willen checken en zelfs dubbelchecken :) Mijn ringen liggen nog bij de juwelier (veiligste) en de kledij van de bruidegom zal volgende week opgehaald worden. Mijn jurk is maar voor 17 juni, dus ook daar niet echt zorgen :-) Verder heb ik redelijk gedelegeerd :-) Zo moet mijn zus zorgen voor mijn boeket (door omstandigheden kan de toekomstige man dit niet zelf doen), ouders zorgen voor receptie en schoonouders voor avondfeest :-) Komt allemaal wel in orde. Je kan eens zo'n checklist overlopen, heb dat gewoon online gevonden...Zo weet je zeker of je niets vergeten bent.Groetjes
Hallo Vanessa Ook ik moet nog ongeveer hetzelfde lijstje afwerken als jij: - proefkapsel (8 juni) - jurk 3de pas (17 juni) - horen hoe het zit met de trouwringen, want ook ik heb hier niets meer van gehoord sinds ze besteld zijn in februari - misboekje lay-out afwerken en afdrukken - hapjes bestellen voor s'middags - cd met liedjes voor in de kerk opnemen - schoenen bruidegom - bloemen voor decoreren thuis en in de kerk bestellen - binnenlocatie voor foto's zoeken - menu doorgeven aan feestzaal - contact opnemen met DJ en vervoer om de planning door te geven - cadeau zoeken voor getuigen Groetjes, Marijke
Hey Vanessa, Zelf heb ik ook het gevoel dat ik nog ontzettend veel moet doen... - Ringen - Proef make-up - 2de pasbeurt - Misboekje afwerken EN drukken EN ineensteken - schoenen voor bruidegom - cadeau's voor ouders, getuigen, ... - menu's: laatste controle - plaatsen aan tafel vastleggen - en zo kan ik nog wel even doorgaan Maar het vervelendste is iemand vinden die onze muziek voor in de kerk wil afspelen.. Maar ik denk dat we toch nog ietsje zijn vergeten.... GENIETEN!!!! x