Terug naar overzicht
Hey Kim, het komt wel in orde ...."Zen" ... Je hebt schitterend weer, het zonneke komt hier al goed piepen !Dus : geniet van je mooiste dag ! Groetjes,Jessica
idd geniet ervan... nu is stress moment gedaan, en nu volop genieten, dikke proficiat!!
zonneke schijnt hier boven a'pen, je ventje zal er zijn en jij bent er. en al de rest = minder belangrijk (ik heb getuige en moeder die hun haar mee laten doen, maar die moeten voor mij hoor, zodat ik niet degene ben die daardoor vroeger op moet staan)
inderdaad prachtig weer is al van de partij. spannend !!! geniet van jullie dagje meid waar je zo naar hebt uitgekeken !!! geniet ervan dit is jullie dagje groetjes
Gewoon genieten en je zal zien alles komt goed en de is er ook!!!
Geniet van jullie dagje, vanelkaar en van het weer, het wordt een prachtige dag!!
geniet van jullie dag het weer heb je al goed besteld hé ;-) al een hele dikke proficiat xxx
Geniet van jullie dag! Jullie hebben alvast schitterend weer, en het zal een fantastische dag worden! Alvast een dikke proficiat!
ohhhhhhhh Kim!!! Jij gaat gewoonweg trouwen vandaag ....!!!!! Idd no stress, relax, just do it :-) Heeeel veel plezier toegewenst en euh... als je vanavond nog ergens tijd hebt, mag je altijd tussentijds verslagje schrijven want ben zoo benieuwd! Geniet ervan!
Helaba, hopelijk is 't allemaal in orde gekomen en heb je voor de rest een fantastische dag beleefd! Groetjes
Oh super! Vandaag is het jouw dag! Geniet ervan... en laat alles komen hoe het komt... dan komt alles wel goed! Alvast een dikke proficiat...
Laat het de mooiste dag van je leven worden ! GEFELICITEERD !!
ALVAST EEN HELE DIKKE PROFICIAT KIM!!!!!!
Nogmaals van harte gefeliciteerd !dj van het daemshof !
Merci Marc, je hebt het super gedaan! ;) (ben net naar de cd aan het luisteren!).Ik post hier straks of morgen nog even een verslag van de mooie dag! :)