Terug naar overzicht
Hallo natje ; ik heb nu geen maggie sottero jurk; maar ik weet wel dat deze niet echt te vinden zijn in het AntwerpseJe hebt La Sposa te Roeselare en Pierre- Yves te Aalst, en als je dat vergelijkt met de afstand Antwerpen - Rotterdam dan zou ik al gauw naar Rotterdam trekken.Maak er een daguitstapje van!
Bij Pierre Yves Aalst hebben ze heeel veel van Maggie Sottero je kan hen ook mailen of ze de desbetreffende jurk hangen hebben en dan krijg je snel een antwoord of ze hem hebben of ofdat ze hem kunnen bestellen Ik heb er de mijne van Maggie Sottero ook gekocht en ben heel tevreden
Heb mijne van Koonings in Eindhoven! x
Goh Natje, Merci voor die tip. Prachtige jurken zeg!! Ik was nog nooit op die site terecht gekomen. Ben ik ff blij dat dat nu wel gebeurd is. Kan iemand zeggen in welke prijsklasse de jurken zitten?
hey sofie,ik heb voor mijn maggie 1900 euro betaald, groetjes
@sofie als je naar de site ga van honeymoonshop kun je bij het kleedje dat je aanklikt de prijs opvragen. prachtige collectie he van maggie. ik ga is een afspraak maken bij Pierre yves in Aalst en hopelijk hebben ze daar dat kleedje bedankt voor de tips bruidjes veel succes nog groetjes
Hey Sofie, Mijn kleedje was dus ook van Maggie Sottero. Heb hem idd bij Honeymoonshop gekocht in Rotterdam! Ik kan je de winkel alleen maar aanbevelen! echt super service! Ikzelf van het antwerpse, en als ik naar aalst moest rijden was ik ook een dik uurtje onderweg en dat was nu ook. Wat ze ook bij Honeymoonshop hebben, is dat hun collectie enorm uitgebreidt is. Veel succes in ieder geval! groetjes
Ik zou er ook een uitstapje van maken...toch leuk? Ik heb mijn jurk ook in Nederland gekocht, in de buurt van Groningen, bijna 2,5u rijden, maar ik heb het er echt voor over, want het is echt mijn droomjurk... Dus go for it, zou ik zo zeggen :-)
Hallo Ik heb mijn Maggie Sottero in La Sposa gekocht (ik woon daar ook niet zo ver van dusja). Hij kostte me wel iets minder dan de vorige prijs die hierboven staat: 1400.Veel succes met je zoektocht!