Terug naar overzicht
Ik weet niet van waar je bent, Ekkart schijnt wel goed te zijn maar redelijk duur. Wij hebben uiteindelijk onze lessen genomen in Reflex te Wijnegem. Kei goe en niet duur !
Hey! Bedankt voor je reactie. Wij zijn van beveren-waas,maar hebben een heel goei verbinding naar antwerpen.
Wij gaan dansles volgen bij Davy Brocatus (jurylid sterren op de dansvloer)Hij geeft les in Antwerpen. Meer kan ik nog niet zeggen, aangezien we aanstaande maandag onze eerste les hebben :-)
Hei! wij waren ook van plan om lessen te volgen, vooral voor onze openingsdans en op tijd zodat het echt wel natuurlijk overkomt en niet als paskes-tellen-dansje :-)Wsch wordt het bij ons Ekkart, dichtbij en goede reputatie. Mss beginnen we met groepslessen in september en daarna privélessen specifiek voor de openingsdans. Maar ik kan je dus nog geen tips&tricks geven!
Hey Emily, Dit is bij ons dus ook de bedoeling,dat het wa natuurlijker overkomt en nie te stijf. Mss starten wij in september ook. We gaan er nog eens op nadenken hoe we het juist gaan doen. Alvast bedankt om te reageren allebei!
Ekkart is een echte aanrader. Groetjes, Kathleen
ik heb een tip gekregen voor dansateljee in Berchem. het kost 200 EUR voor 5 lessen. Ekkart is wel duurder...wij gaan dat ook doen, maar onze muziek moet nog gemixt worden....succesNoëlla