Terug naar overzicht
Onze ouders staan niet graag in de schijnwerpers. Mijn mama heeft al laten vallen dat we voor haar absoluut niets moeten kopen.MAAR... natuurlijk doen we dat wel :)!Onze ouders zijn fervente fietsers. We gaan hen een weekendje Zeeland cadeau doen. (Via Bongobon of Vivabox of VlaanderenVakantielandbon... daar zijn we nog niet uit.)Nog enkele ideetjes die ik al gezien heb op huwelijken:- een mand vol lekkers- een bos bloemen- een grote fotokader (met een gedicht in maar als de trouwfoto's afwaren, kregen de ouders en schoonouders een foto naar keuze)- niets (Hebben we ook al enkele keren gezien.)Succes met het denkwerk!An
Beste, Wij nodigen onze ouders mee uit op hotel. Zodat ze zich na het feest niet ver moeten verplaatsen en de volgende ochtend kunnen we allemaal samen genieten van het ontbijt en wat napraten. Dus het kan een idee zijn. Natuurlijk kan je hen met zo'n cadeau niet echt in de schijnwerpers zetten, maar onze ouders verwachten dat ook niet. groetjes
Ik dacht aan een ontbijtmand die we de volgende morgend/middag aan huis laten bezorgen. Ik zou dit dan aankondigen op het avondfeest bij de bedanking. Ik dacht dit ook voor onze getuigen te doen... Ik twijfel wel nog een beetje, want dat is zo 'vergankelijk'. Jullie mening is dus ook welkom!!?? Wat denken jullie? Ik zou misschien met kerst en nieuwjaar als cadeau daarna een kader met foto willen geven. Wij trouwen 1 oktober, dus na de huwelijksreis in november, zal het snel december zijn. Tot dan zullen ze wel nog kunnen wachten zeker...? Groetjes
Hallo, Wij geven ook een fotokader aan onze ouders. De fotoshoot wordt de dag zelf gedaan en de fotograaf komt s'avonds naar de zaal met de kaders met een trouwfoto in. Dit is een blijvend aandenken aan de dag.