Terug naar overzicht
Misschien ben je wel zwanger en heb je daarom zo'n intense emoties? Ik denk dat iedereen er gewoon anders op reageert. wie weet is het enkel nu een paniekweekje en gaat het volgende week al beter. :-)
ey, dees is zooooooooo herkenbaar!!bij mij ist over gegaan vanaf ik op 30dage zat...nu kort het opeens super snel (toen ik da hier las van andere bruidjes dacht ik oh nee da heeft bij mij nog zo lang gevoel, da ga bij mij nie zijn)ik tel ook danig hard af! je hebt idd dan nog weinig te doen! en het ging toen ik er volop mee bezig kon zijn, maar eens het meest geregeld was en er nog zoveel dage op de teller stonde had ik ook dat lastig dubbel gevoel.nu zit ik met zo die gezonde kriebels, het is druk op ander vlakke, en ik heb nu zo iets van waaaaah tkomt dicht bij...da je zo aan een na ander begint te twijfele of er over nadenkt is ook weer zo iets herkenbaar, ma ook da ga weer over...dus gene paniek, tis herkenbaarprobeer gewoon nog wa van je tijd ervoor te geniete, de dag zelf zal al zo snel voorbij gaan... lieffs
Ik heb ook stress!!! Bij ons moet er wel nog het één en ander in orde gebracht worden en ik vind er niet meteen de tijd voor. Dus dat zorgt bij mij voor stress. En eigelijk stom hé, want uiteindelijk is dat maar één dag uit heel je leven. Als er iets niet in orde is, zullen we ook wel getrouwd raken, hé. En het is ook alleen voor ons zo belangrijk, want tantes en nonkels enz. zullen die kleine onvolkomenheden waarschijnlijk niet eens opmerken. Met die gedachte probeer ik mezelf dan wat te kalmeren. Hopelijk werkt dat bij jou ook? Groetjes!
hey, Hier net hetzelfde. Ik trouw op dezelfde dag als jou. Het meeste is hier gebeurd, op enkele kleine details na. Dat het maar snel 16 juli is, dat ik kan genieten (al wordt het ook een drukke dag). De komende weken nog de laatste details gaan kopen, al vrees ik dat de week voor de trouw ook nog heel druk wordt (wij geven een tuinfeest en kunnen âs enkele dagen vooraf bepaalde zaken kopen). Nog veel succes iedereen! groetjes
mijn stress is al wat beter nu tegenover in het begin en ben daar niet rouwig om want ik kan best ook wel een stresskip zijn wij hebben nog 111 dagen te gaan. heb ondertussen al wel de eerste nachtmerie over men kleed achter de rug hopelijk blijft het hier bij maar daar vrees ik voor
Hier ook een stresskip! Overdag valt het redelijk mee maar van de moment dat ik wil gaan slapen gaat het mis. Heb al een paar weken niet meer dan 4 uur nachtrust.. De planning gaat wel vlot, maar er zijn hier al redelijk veel familieruzies geweest (heeft met zaken van vroeger te maken) en dat maakt het voor mij enorm stressvol. Hopelijk verloopt alles zonder stribbelingen als de families samenkomen, dat is mijn grootste zorg, maar dat komt wel goed hopelijk :-) Ik wou dat het al zover was..!
hoi! ik trouw ook op dezelfde dag dan jou! en ja hoor, hier is de stress ook toegeslagen, en dan denk je wel... als ik nu al zoveel stress, hoe gaat het dan zijn de ochtend voor de trouw? Ik geniet wel van de voorbereidingen hoor, maar anderzijds ga ik enorm blij zijn als alles klaar geraakt! want inderdaad, er is altijd wel iets om over te piekeren hé veel succes nog daar!