Nu Online
Momenteel zijn er 301 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidjes voor september 2012

21-5-2011 14:48:06
hallo

Ik had graag eens met de bruidjes voor 2012 eens wat dichter kennis gemaakt.
Een beetje keuvelen hoever de voorbereidingen staan, ideeën uitwisselen,...
want eigenlijk ben ik een beetje op den dool...er zijn mensen die zeggen: dak alles op mijn gemak mag beginnen plannen en andere zeggen dak veeeeeeeeel te vroeg ben en veel te gestresst ben.
ik ben idd veel bezig met ideeën op te zoen en zo. maar ik heb daar wel plezier in. tis niet dak een bridezilla ben of zo.
maar ik praat er wel graag over en dan denken de mensen dak aant stressen ben...wa dus ni zo is.

mvg
Elien

elien
22-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 902

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik21-5-2011 15:21:54

Hey Elien, telt eind augustus ook?

Mail me maar s of zo. Ik herken je verhaal alvast ;)
Groetjes,
Lies.

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik21-5-2011 15:40:29

Hey

Je bent zeker niet te vroeg beginnen plannen hoor, wij zijn verloofd van juli 2010 en er ligt al heel wat vast zoals je weet. Wat gedaan is is gedaan en daar hoef je je hoofd later niet meer over te breken. Ik vind het veel leuker om alles te regelen wetende dat er geen druk achter zit en dat we nog van alles eerste keuze hebben ...

Groetjes

Lynn

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik21-5-2011 16:27:04

Wij trouwen 1/09/2012 ;-). Wij hebben ook al redelijk wat vastliggen maar zitten nu in een "dood" moment en wordt er zot van ;-).

Groetjes!

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik21-5-2011 16:27:23

ok, word dus

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik21-5-2011 20:50:52

ej,
ik ben sinds deze week ook begonnen met te plannen voor onze trouw, die waarschijnlijk op 5/5/2012 zal zijn. we zijn sinds 6/5 verloofd dus das nog niet zo lang.

als ik jullie zo bezig hoor krijg ik nog meer stress. we waren rustig op vakantie en zijn woensdag thuis gekomen met het grote nieuws maar alles vliegt rond onze oren = vele drukker dan dat ik had gedacht en veel meer werk dan dak dacht da trouwen inhield!!!

sommige mensen zeggen dat ik al véél te druk bezig ben ... maar jullie hebben blijkbaar al wat vast liggen?

ik hoop dak nog maar met alles op tijd geraak ... nu even druk maar hopelijk volgend jaar mooi resultaat

groetjes

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik21-5-2011 20:56:44

Hello!!!! Ik ben verloofd sinds de kerstperiode en wij hebben voor het voorjaar 2012 gekozen! Onze voorkeur was te trouwen in september/oktober '11 maar na wat mailtjes bleken er heel wat zalen (regio Antwerpen) al volzet te zijn voor die periode. Daarmee hebben we onze datum maar opgeschoven... Ik zou dus, als ik jullie was, zeker al een zaal/DJ/fotograaf/eventuele videograaf reserveren want die worden heel vaak meer dan een jaar op voorhand gereserveerd. Je kan het maar hebben, toch?
Vanaf deze zomer ga ik zien voor een bruidsjurk en het najaar/winter voor ringen en de kleinere details. Jouw trouw duurt nog even maar let op : het zal er snel zijn!
Deze 5 maanden die ik nu verloofd ben, zijn al voorbij gevlogen... Succes! :-)

sofie
8-9-2012
 Meld misbruik21-5-2011 21:51:56

Hey,

Ik herken mezelf ook wel in je verhaal. Bepaalde familieleden gaan echt wel mee in mijn enthousiasme, maar voor m'n papa bv. is het nog allemaal een heeeeel ver van m'n bedshow. Ik denk dat het er een beetje van afhangt van waar je trouwt... Wij zijn van West-Vlaanderen en ik heb ondervonden dat we overal mooi op tijd bij zijn.
Tot nu toe ligt onze zaal vast (plaetsemolen) en traiteur (Taverlani) en binnenkort kiezen we Dj. Dan nog es m'n kopje breken over een fotograaf.
Ik ben verloofd sinds 31/12/10 en was de eerste weken daarna ook constant bezig met de trouw. Nu ben ik toch weer wat rustiger. Ik heb hier wel een map aangelegd. Alle interessante links en tips schrijf ik daarin...

Vele groetjes

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik21-5-2011 21:53:33

Wij zijn verloofd vanaf 10 januari dit jaar(het staat in mijn ring gegraveerd dus krijg geen lans het te vergeten ;-) ) en trouwen eind mei 2012. Ik kreeg en krijg nog steeds die commentaar, exact hetzelfde, gewoon omdat je er over aan het vertellen bent en over je ideeën bezig bent, dat je veel te gestresst bent en dat dat niet nodig is. Ik ben niet gestresst, ik ben er gewoon supergraag mee bezig Dus nu vertel ik bijna niets meer tegen anderen dan mijn beste vriendin, want die is even hyper dan ik, en uiteraard mijn ventje ook :-)

Dus: commentaar niet aantrekken en begin maar te plannen, vooral een zaal. Je zal blij zijn als je je 1e keuze kan hebben, dat zal over een paar maanden niet het geval zijn vrees ik... Dus rustigaan idd beginnen plannen en genieten, niet laten opjagen!

Veel succes en sorry dat ik uw bericht heb gecrasht als niet-september-bruidje

Tabita
22-9-2012
 Meld misbruik21-5-2011 22:37:06

Hey Elien,

wij trouwen op dezelfde dag als jullie :-)
Wij zijn al bezig met plannen van toen de teller nog op meer dan 600 stond ;-). We hebben ondertussen al een Zaal, Dj, Pastoor, Fotograaf, Make-up en Kapster, en ga in juli mijn kleedje halen :-)

Ik probeer eigenlijk over zo veel mogelijk te zwijgen tegen de meeste mensen behalve mijn verloofde en de getuige natuurlijk, dus krijg ook niet zo veel reacties ;-)

Wij zijn ook van mening dat alles wat nu al geregelt is niet meer gedaan moet worden he :-)

Groetjes

en nog veel voorbereidingsplezier ...

Tabita

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik22-5-2011 13:20:37

Ey!

Wij zijn verloofd sinds 14/11/2010 en hebben al onze zaal,dj,fotograaf, kerk,vervoer en ceremoniemeester vastgelegd. Voor de zaal en de fotograaf moet je er wel vroeg bij zijn. Maar eens die zaken zijn vastgelegd kan je zo ff niks meer doen vind ik. Want je kleed en de ringen enzo das toch allemaal veel later pas e.

Groetjes
caroline

nancy
20-7-2012
 Meld misbruik22-5-2011 13:24:04

hallo elien,
wij trouwen ook volgendjaar 20.07.2012 ,
en bij mij zijn er ook die zeggen dak veel te vroeg bezig ben ,mor ik zeg dan wel van beter te vroeg dan da je te laat begint da je alles op korte tijd moet gaan regelen,dus ben ik ook al bezig men feestzaal ligt al vast de fotograaf en de dj en men bruidsjurk is al besteld dus ik heb al redelijk wa gedaan denk
dus elien je kan beter vroeg beginnen en rustig aan kunnen doen dan da je alles moet haasten

ik wens je nog veel succes met jullie voorbereidingen

grtz nanske

elien
22-9-2012
 Meld misbruik22-5-2011 15:31:51

hey

ik kan hier mijn ideeen ook al kwijt en jullie meningen vragen é zonder da ik iemand stoor é...hihi
onze zaal ligt al vast : vijverhof in wevelgem
vervoer ligt vast: een porsch 911 gts van een maat van een neef van kristof
fotografe ligt zo goe als vast:, datum gereserveerd, nog enkel bevestigen: http://www.photography-imacolata.be/

dj nog geen enkel idee...

elien
22-9-2012
 Meld misbruik22-5-2011 15:33:27

ben nog op zoek naar een thema of kleur da je kan mee werken die te doen is é

zou graag ons zoontje erin betrekken

deddy
15-9-2012
 Meld misbruik28-5-2011 11:31:39

Hey,

Wij trouwen de week voor je in het Vijverhof. We hebben de zaal dus al, de kerk, de fotograaf, het stadhuis, een idee voor uitnodiging en bedankingen, we hebben ook een kleurconcept gekozen. Heel gemakkelijk om mee te werken en toch een rode draad in de dag hebben.
Op dit moment kijken we vooral veel rond en doen we nog veel ideëen op. Maar we zitten ook in een 'dood' moment. We gaan nog kijken voor trouwvervoer (mss kennis) en de DJ nog. En dan tegen de winter gaan we veel uitwerken (uitnodigingen, bedankingen en huwelijkskaars zelf maken).
Zoals je ziet, ook van het principe wat gedaan is, is gedaan. Maar ook soms die reactie dat we er fanatiek mee bezig zijn. Tja, voor ieder wat wils.
Veel plezier nog!

wendy
1-9-2012
 Meld misbruik21-3-2012 11:23:00

hallo wij trouwen ook in september, zijn van vorig jaar verloofd, heb de zaal al vestgelegd met voorschot, vervoer , uitnodigingen, bedanktingen, lingerie, kostuum en mijn kleed, de ringen, fotograaf en dj, aja en de huwelijksreis is ook al geboekt en betaald, dit allemaal 6 maanden voor het huwelijk, we zijn een jaar en half op voorhand begonnen en geen minuut te vroeg, voor de zaal was het al nipt, en de dj had ook nog plaats, zijn toch de belangrijkste dingen aja de fotograaf ook. gelukkig dat ik op tijd ben begonnen want anders wast niets geweest :-)) dus je kan nooit te vroeg beginnen vind ik met plannen en voorschotjes, dan is de eindsom niet zo groot meer he, wou dat toch al, ben nogal ne planner dermee moest alles af zijn he, dan versturen we gewoon de kaartjes 3 maand voor datum, de kleetjes van de kindjes ook rond die periode (kindjes groeien veel he) en dan zijn we vertrokken he, dan heb ik minder aan mijn hoofd die periode, tis dan vakantie en heb 3 kindjes en die moeten ook overal op kamp en sportdingen, dus wou die vakantie voor hen nog goed laten verkopen zonder een moeder die op bridezilla gelijkt :-)-))

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...