Terug naar overzicht
heb je al eens in je gemeente gevraagd of je die dag dan wel kan trouwen, want dan is namelijk veel gesloten... wel toffe datum, zal je zeker nooit vergeten..
Hey Liza, zoals Rafa al zei, kan je best eerst eens vragen of je gemeente op die dag huwelijken inzegent! Sommige gemeentes doen het wel, andere niet (zoals die waar ik woon...). En tja, de gemeente waar je gaat trouwen is nu net iets wat je niet te kiezen hebt. Ik vond het ook een bijzonder mooie datum, 11-11-11, de dag waarop we 11 jaar en 10 dagen samen zullen zijn :-) Maar doordat onze stad geen huwelijken toelaat op die dag, is onze trouw nu wel enkele maanden vervroegd. Da's dan natuurlijk wel weer leuk Groetjes en succes!Myriam.
Wij gingen zoiezo een andere datum kiezen voor de gemeentelijke trouw. Het leek ons leuker om 2 maal de dag van ons leven te vieren ;) De kerkelijke trouw was gelukkig geen probleem. Ik ga wel eens moeten informeren als er 's morgens geen diensten zijn. Groetjes en bedankt voor de waarschuwing :) Liza
Wel lieve Liza, ik denk daje goe bezig zijt!!Het lukt je wel hoor!Dikke kusKimberly
Hiersie, Dag Kimberly :) Er zijn er blijkbaar niet veel die trouwen op 11 november.... Ik heb al veel goeie ideeën via het forum te weten gekomen.
Ja ik ook :-)Nogthans ik vind dit een unieke en toffe datum! Ga ervoor!11.11.11 en ik heb vandaag nog 111 dagen staan op de teller!