Nu Online
Momenteel zijn er 279 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

11 november 2011

21-5-2011 19:11:56
Hey iedereen,

Ik ben op zoek naar koppeltjes die ook gaan trouwen op 11 november 2011.
Hoe verloopt de planning? Ondervinden jullie problemen om op die dag te trouwen?

Ik denk dat onze planning redelijk verloopt. Ik heb mijn kleed (wat het belangrijkste is natuurlijk ;)), we hebben een zaal, de kerk is vastgelegd, de fotograaf, de dj, de bloemist, we hebben een idee van de ringen...
Het ceremonievervoer blijft wel nog een probleem omdat we daar een beetje op willen besparen.

Ik ben benieuwd naar jullie verhaal.

Liza

Liza
11-11-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 644

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik21-5-2011 23:11:40

heb je al eens in je gemeente gevraagd of je die dag dan wel kan trouwen,
want dan is namelijk veel gesloten... wel toffe datum, zal je zeker nooit vergeten..

Myriam
1-7-2011
 Meld misbruik22-5-2011 10:11:20

Hey Liza,

zoals Rafa al zei, kan je best eerst eens vragen of je gemeente op die dag huwelijken inzegent! Sommige gemeentes doen het wel, andere niet (zoals die waar ik woon...).

En tja, de gemeente waar je gaat trouwen is nu net iets wat je niet te kiezen hebt.

Ik vond het ook een bijzonder mooie datum, 11-11-11, de dag waarop we 11 jaar en 10 dagen samen zullen zijn :-) Maar doordat onze stad geen huwelijken toelaat op die dag, is onze trouw nu wel enkele maanden vervroegd. Da's dan natuurlijk wel weer leuk

Groetjes en succes!
Myriam.

Liza
11-11-2011
 Meld misbruik22-5-2011 12:09:01

Wij gingen zoiezo een andere datum kiezen voor de gemeentelijke trouw. Het leek ons leuker om 2 maal de dag van ons leven te vieren ;)
De kerkelijke trouw was gelukkig geen probleem. Ik ga wel eens moeten informeren als er 's morgens geen diensten zijn.

Groetjes en bedankt voor de waarschuwing :)

Liza

Kimberly
1-10-2011
 Meld misbruik9-6-2011 16:21:31

Wel lieve Liza,
ik denk daje goe bezig zijt!!
Het lukt je wel hoor!
Dikke kus
Kimberly

Liza
11-11-2011
 Meld misbruik10-6-2011 8:27:22

Hiersie,
Dag Kimberly :)
Er zijn er blijkbaar niet veel die trouwen op 11 november....
Ik heb al veel goeie ideeën via het forum te weten gekomen.

Kimberly
1-10-2011
 Meld misbruik11-6-2011 10:21:22

Ja ik ook :-)
Nogthans ik vind dit een unieke en toffe datum! Ga ervoor!
11.11.11 en ik heb vandaag nog 111 dagen staan op de teller!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...