Terug naar overzicht
Ben nog iemand heel belangrijk vergeten: en die persoon mag zeker niet vergeten worden!! Mijn ceremoniemeester Pierre Loncin, wat is zonder hem gedaan zou hebben weet ik nog altijd niet! Hij denkt echt aan alles, en doet echt alles! Zonder hem zou de helft van de dag chaotischer verlopen zijn, met hem erbij kan je rustig genieten. Voor de bruidjes die eraan moesten twijfelen om een ceremoniemeester te nemen, ik kan het alleen maar aanraden. Het stelt je zo op je gemak!
Een hele dikke proficiat! Spijtig genoeg krijg ik de foto's niet geopend. Geniet van het getrouwde leven!
Proficiat hé!!!!
Proficiat!! klinkt als een geweldige dag! Ik kan je fotos ook niet openen...kan je nog eens proberen om de veiligheidsinstellingen tijdelijk aan te passen en de link te posten? We zijn zo benieuwd :)
Proficiat,klinkt als een droomdagje. Ook ik kan de fotos niet openen,en ik ben zo curieus. Maar zeker naar de fotos van Jef, want wij hebben hem ook gekozen voor ons huwelijk Geniet nog van je wittebroodsweken! .
Een hele dikke proficiat aan het bruidspaar!
Hoera Hoera Hoera! Geniet van jullie eerste weekjes als getrouwd koppel. Een dikke proficiat!!
van harte en geniet er van. Het is jammer dat de foto's het niet doen mvg francis
een hele dikke proficiat meid ik krijg ook spijtig genoeg de fotos niet open zo benieuwd naar u maggie kleed. ps wij hebben ook jef celen als fotograaf. groetjes
Een hele dikke proficiat hoor!!!!Ik vermoed dat er inderdaad iets niet klopt want we kunnen de foto's niet openen:-)Geniet van je honeymoon!!!
Een dikke proficiat! Ik ben er spijtig genoeg niet geraakt, kids, dat kan je nooit voorspellen he.Ben benieuwd naar de foto's want kreeg ze ook niet geopend.
Ik ben blij voor jou dat alles zo goed verlopen is! Geniet van je leven als 'mevrouw'. Probeer je de foto's nog eens te posten? Want ook ik slaag er niet in om ze te bekijken.
hey tamara nog eens proficiat met jullie huwelijk wij gaan onze foto's ook nemen in het begijnhof van lier. Zijn jullie in nijlen voor de kerk getrouwd omdat ik hier een postje van jou had gelezen dat jullie in Gestel waren gaan horen.