Terug naar overzicht
Hoi Silvia,Proficiat met jullie huwelijk en je verjaardag. Ben content voor jou dat het allemaal goed verlopen is.By the way, ik ben ook op 28 april verjaard.Groetjes,Eva
PROFICIAT!!!groetjes Kelly (25/08/06)
Gefeliciteerd, 2x met je verjaardag en de trouw!!! wat fijn dat het zo'n toffe dag is geweest!Eva jij ook proficiat met je verjaardag! Groetjes Nathalie 280706
Een dikke proficiat ! Hoop dat wij net zo relaxed kunnen zijn.GroetjesLien26/05/2006
Proficiat! Ik denk dat we allemaal dromen van zo'n trouwdag! Ben blij dat het bij jullie uitgekomen is!Astrid8 september 2007
Hey,een hele dikke proficiat! Hopelijk sta je ons met jouw goede raad nog verder bij in onze voorbereidingen. Geniet nu maar lekker van je wittebroodsweken!Groetjes,Lieve
Een hele dikke proficiat voor d beide gebeurtenissen van afgelopen week !Hopelijk kunnen we net zoals jij een fantastische en relaxte huwelijksdag meemaken !groetjesann-sophie09.09.06
PROFICIAT MEID.Voor mij nog 18 dagen te gaan. Hopelijk met dezelfde gemoedstoestand maar ik vrees ervoor. Ben nu al zo'n stressy bruid in spé dat ik mij aan iets kan verwachten.GroetenAnn20/5/2006
Hey silvia!Proficiat met je huwelijk! Ik hoop dat ik over 18 dagen net zo relaxed ben als jij!Isabelle
Een hele dikke proficiat.Ik hoop dat wij ook zo een relaxed dagje hebben alleen moeten wij nog wel even wachten.groetjespeggy 13/10/2006
Een DIKKE proficiat.Wij kunne voorlopig alleen maar dromen van zo'n geslaagde dag.Peggy23/06/07http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
Dag Sylvia,Proficiat mevrouw! hihiIk hoop dat ik op mijn grote dag ook de moed zal hebben om niet teveel te stressen en volop te genieten van de dag en van elkaar.Geniet maar ten volle van je wittebroodsweken!Groetjes,Phyllis