Nu Online
Momenteel zijn er 266 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Honeymoon

22-5-2011 7:40:32
Gisteren, een week voor onze grote dag, hebben wij de bestemming voor onze huwelijkscitytrip gekozen! Wij gaan naar het zuiden van Europa, de zon opzoeken (moest onze dag in het water zijn gevallen dan hebben we daar toch zekerheid zei mevrouw Connections). Dus maandag 30 mei om 6.20 uur stijgen Wouter en ik op en om 8.20 uur landen we in Portugal! Daarna gaan we met de Aerobus richting Lissabon.

Iemand ervaring met een citytrip in Lissabon?

Leen
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 678

Marijke
5-5-2012
 Meld misbruik22-5-2011 10:33:15

Hey!

Ik was in 2009 in Lissabon! Tis een zeer mooie stad en veel te zien! Zeker eens de pastéis de Belém proeven in de Fábrica dos Pastéis de Belém.
Wel opletten voor pickpockets!
Veel plezier!

Evelien
4-5-2012
 Meld misbruik23-5-2011 9:46:26

Hey,

Afgelopen november zijn we voor een weekje naar Lissabon getrokken en is echt fantastisch. Heb al redelijk wat reizen achter de rug, maar dat was een van de mooiste. Zoveel mooie dingen gezien.
Alleen het eten is soms beetje zoeken (als je geen vis eet zoals bij mij het geval is :-))
Geniet er maar van.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...