Terug naar overzicht
Hey, Heb er zelf geen ervaring mee, is wel prachtige locatie, stond ook op ons lijstje, maar hebben voor Den Ast in Kampenhout gekozen.
Zeker een aanrader 3Hoog Leuven indien je maar met 32 gasten bent. Locatie Den Ast is ook een prachtige feestzaal.
Ben ben Den Ast gaan kijken, best wel ok, maar ik miste daar een terras om buiten te zitten. Wel heel vriendelijk mensen daar en goede prijs. Maar toch niet echt ons ding. Is goed als je het groter houdt denk ik Morgen is het proefavond in 3hoog leuven (had per ongeluk getypt dat het vandaag was). Ben echt eens benieuwd hoe het daar is! Spannend he!
De proefavond zal je zeker niet ontgoochelen. Als je het kleiner wil houden met 32 mensen is inderdaad 3Hoog Leuven beter.
Hoi Ine, hebben daar vlakbij gewoond en vonden het bijzonder jammer dat de grote zaal niet klaar was deze zomer, anders had het héél veel kans gemaakt want is een supermooie locatie! Doen, zou ik zo zeggen! xxx
We zijn er vandaag geweest en we zijn er weg van! Onze datum paste nog, dus we zijn superblij!!!! JOEPIE LOCATIE ligt vast!!!!
Perfecte keuze gemaakt Ine daar ben ik zeker van.
Oh ik heb slecht nieuws!!!!! Gisteren mail gekregen van 3 Hoog Leuven! Hij had verkeerd in zijn agenda gekeken en de datum is toch al bezet!!!! Hij wil wel een geste doen van aperitief en 3 hapjes gratis! Wat super mooi is.... Nu zijn we aan het twijfelen, mijn verloofde zou datum meteen aanpassen omdat het niet echt iets betekent voor ons.... al vind ik het zo'n mooie datum ... Ik ga nog even kijken naar andere locaties in omgeving van Steenokkerzeel-Grimbergen-Leuven en als ik niks vind dat deze locatie evenaart, dan zullen we onze datum moeten wijzigen.... Moeilijke keuze, echt waar .....