Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mijn vrijgezellig dagje

22-5-2011 12:11:20
Even een kort verslagje van mijn vrijgellendag-avond-nacht... gisteren.

Om 11u waren mijn getuige bij mij thuis om een heuse picknick uit te stallen... allemaal lekkers... van fruit, wraps, tot broodjes gezond, tot brownie's en zelfgemaakte koffiekoeken, proseco,... Te veel om op te noemen (en het was ook teveel). Samen met de andere dames hebben we buiten gepicknickt en terwijl hebben ze een quiz aan mij voorgelegd... natuurlijk met een pikant tintje... maar we hebben goed gelachen!
Om 14u zijn we richting Hasselt getrokken voor een workshop. Ik moest mijn rubberen laarzen aandoen want die had ik nodig (dus ik denken dat we naar het blotevoetenpad gingen in Zutendaal, niet dus!). Daar aangekomen hoorde ik het nieuws dat we een workshop zilver zouden doen... zalig... met zilverklei een juweel maken, dit bakken op 750° en ja hoor, pronken maar! Sommige creatievelingen hebben een ring gemaakt. Ik ben voor de oorbellen en een kettinkje gegaan... iedereen (inclusief mezelf) heeft dus een mooi aandenken aan deze dag. Een echte aanrader voor iemand die ook eens een vrijgezellen moet organiseren!
Daarna zijn we gaan eten in The Century... lekker! Om vervolgens de straat op te trekken en te verkopen... er liepen nog heel wat andere 'vrijgezellengroepjes' rond dus het was niet evident maar het heeft toch een mooi centje opgebracht... we hebben er heel wat cocktails van kunnen drinken. Wel opvallend hoe cru mensen kunnen zijn, één vrouw zei heel bot 'Trouwen? Ik trouw nooit! Zo ene dikke zever!'... en daar stond de dromerige bruid in spé... maar dat waren we snel vergeten.
Nog wat danspasjes in café Latino en dan richting thuishaven...

Het was voor mij echt een superleuke dag! Aan alle bruidjes die er nog eentje te wachten staat... geniet ervan!

Elke
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 663

Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik22-5-2011 12:34:27

Hey wel leuk he zo een hele dag op stap.

wat ik me afvraag, wat moet je proberen verkopen eigenlijk? Een vriendin van mij doet binnen 2 weken haar vrijgezellen en ze wil ook zo met het groepje de stad intrekken, maar weet niet wat ze kan doen dan.

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik22-5-2011 13:00:07

Hey Sofie... ik heb lolly's, badeenstjes en aanstekers moeten verkopen... in eerste instantie zag ik dit totaal niet zitten.... maar uiteindelijk viel het allemaal wel mee... een beetje inzetten voor de pot hé :-).
Andere verkopen roosjes, appels... vanalles kan eigenlijk...

Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik22-5-2011 13:02:32

ah ok, en wat vraag je dan? 1€ of een vrijwillige bijdrage?
ik vrees alleen dat mijn vriendin dit niet zal durven :)

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik22-5-2011 14:57:19

Ik vroeg eerst een vrijwillige bijdrage, sommige mensen waren echt gul, ik verschoot er zelf van.
Soms zei ik wel 'je mag geven wat je wil, maar het is toch zeker 2 euro waard...' --> zodat je toch zeker een mooi centje krijgt...
Andere gaven dan wat minder, maar dat vond ik niet erg, was voor de fun hé! Vond het al lief dat ze wat gaven...

Gewoon doen... dat hoort erbij! Ik zag er erg tegen op, maar het is uiteindelijk helemaal goed gekomen!

Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik22-5-2011 15:05:11

OK bedankt voor de tips :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...