Terug naar overzicht
Hey wel leuk he zo een hele dag op stap. wat ik me afvraag, wat moet je proberen verkopen eigenlijk? Een vriendin van mij doet binnen 2 weken haar vrijgezellen en ze wil ook zo met het groepje de stad intrekken, maar weet niet wat ze kan doen dan.
Hey Sofie... ik heb lolly's, badeenstjes en aanstekers moeten verkopen... in eerste instantie zag ik dit totaal niet zitten.... maar uiteindelijk viel het allemaal wel mee... een beetje inzetten voor de pot hé :-). Andere verkopen roosjes, appels... vanalles kan eigenlijk...
ah ok, en wat vraag je dan? 1€ of een vrijwillige bijdrage?ik vrees alleen dat mijn vriendin dit niet zal durven :)
Ik vroeg eerst een vrijwillige bijdrage, sommige mensen waren echt gul, ik verschoot er zelf van. Soms zei ik wel 'je mag geven wat je wil, maar het is toch zeker 2 euro waard...' --> zodat je toch zeker een mooi centje krijgt... Andere gaven dan wat minder, maar dat vond ik niet erg, was voor de fun hé! Vond het al lief dat ze wat gaven... Gewoon doen... dat hoort erbij! Ik zag er erg tegen op, maar het is uiteindelijk helemaal goed gekomen!
OK bedankt voor de tips :)