Terug naar overzicht
Tamara, ik geraak nu wel op je profiel maar ik kan maar 1 fototje bekijken - de profiel foto.Maar op datgene wat ik kan zien , kan ik al wel zeggen ... je zag er prachtig uit
Hey Sarah, Zou nu moeten aangepast zijn. Ben nieuw op facebook en is nog ff uitzoeken he :)
Ik kan ook maar foto zien
mooi fotokes ze proficiat en ik wens jullie beide nog heel veel plezier en geluk toe grtz nanske
Ik kan ze ook nog altijd niet bekijken en kom gewoon op je profielpagina terecht.
Hey, we moeten eerst vriendjes met je worden op facebook om je foto's te kunnen bekijken :) of je kan je privacy instellen van 'enkel vrienden' naar 'iedereen' Ben wel eens curieus.:)
Nope helaas we kunnen de fotookes nog steeds niet zien.
Ik kan ze jammergenoeg ook niet zien... misschien best de album even toegankelijk maken voor iedereen... dan zien we meer dan enkel en alleen de profielfoto :-)...
jammer we kunnen maar enkel 1 foto bekijken op je prikbord :-)
Ik kan ze ook nog niet bekijken en kom gewoon op je profielpagina terecht. Maar misschien komt dat omdat ik geen lid bent van FB? Groetjes
Je moet je album idd 'openbaar' maken voor iedereen (en niet enkel vrienden). Onderaan de pagina als je jouw album opent (dus zonder op een fotootje te klikken) vind je een zinnetje: deel dit album met iedereen door hen deze link te sturen: en dan staat er in het blauw een link. Dat zou dan wel moeten lukken! ;-)
hey iedereen, ik denk mss dat het probleem is dat dit foto's zijn van iemand anders zijn pagina. en dat het daarom mss niet voor iedereen zichtbaar is. want ik heb alles op iedereen zichtbaar maken gezet.
kan de fotos ook niet openen,, maar ben zo vrij geweest om je video van de fotograaf te bekijken, en die ziet er heel prachtig uit!! heel mooi kleed...