Terug naar overzicht
Hallo NathalieIk heb mijn schoentjes gekocht bij Gabrielli in Roeselare. Het merk kan ik niet exact vertellen, weet enkel dat ik er 100 € heb voor betaald.Wat uiteindelijk nog meeviel vond ik ...GroetjesLien26/05/06
Ik heb mijn ivoorkleurige schoenen bij Van Loock gehaald in Zandhoven. Ze zijn van het merk Luca Renzi (wordt gemaakt door de ontwerpers van Linea Raffaelli). Ze zouden minder duur zijn dan de schoenen van Linea Raffaelli zelf, maar ik heb er toch ook 122 euro voor betaald. Vind ik toch niet weinig.Groetjes, LindsayNog 4 daagjes te gaan...
Hey,ik heb mijn koperkleurige schoenen bij Le Chapeau gekocht, het zijn suiteschoenen van Linea Raffaellli, koperkleurig. 't Is dat ik er mijn hart aan verloren had, want ze waren schandalig duur (€ 200).Groetjes,Lieve
Ik heb ivoorkleurige schoenen gekocht bij Gabrielli en ze kostten 140 euro.Bij Gabrielli hebben ze echt een héél ruime keuze !groetjesAnn-Sophie09.09.06
Ik heb mijn trouwschoenen gekocht in de schoenenwinkel waar ik al mijn schoenen koop: beige schoenen van het merk Fatale: 105 euro als ik met het goed herinner...GroetjesELKE 12-08-2006
Hoi,ik heb mijn schoentjes (allé, maat 41) gekocht bij Van Loock in Zandhoven. Het zijn er beige achtige van Luca Renzi (intaliaans design - zit dus heerlijk!).Ze kwamen op 122 euro maar ik heb er nog een antislipzooltje laten opzetten van 10 euro.Groetjes,Phyllis
ik heb ook lucca renzi's bij van loock gekocht in zandhoven, veel keuze qua bruidsschoenen, was ook een 120 euro denkik