Terug naar overzicht
mooie datum ;-) amai prachtige site knap gedaan meid ik zou begot niet weten hoe je daar aan moet beginnen. homepagina de kleuren en foto's zijn supermooi de site is heel duidelijk en gemakkelijk. vind echt super !!! miss kun je nog een soort dagboek bijzetten met de voorbereidingen van jullie huwelijk. filmke is geweldig nog veel succes met de voorbereidingen. heb jij al veel in orde ? groetjes
Heel knap gedaan! Mss nog en pagina van fotos van jullie door de jaren heen? Tis alleszins echt de moeite! veel planningsplezier!
Hoi Natje, jullie hebben ook een prachtige datum ;-) Bij ons is in orde:- de feestzaal en catering (van de feestzaal is er ook een filmpje als je op de naam klikt)- de zangeres in de kerk- de ceremoniemeester- de suite-auto's- de kerk ligt vast- op het stadhuis is de datum vastgelegd- de fotograaf- de man die onze video gaat opnemen en maken- de dj ligt vast- gastenlijst is gemaakt- save the date dvd's zijn verstuurd- animatie op het feest ligt vast- getuigen gevraagd- bruidskindjes gevraagd En bij jou?? Ik vraag me af wat we nu nog kunnen doen... Kleedje wil ik wachten op de nieuwe collectie... Ik denk dat we in mijn verlof eens gaan kijken voor de ringen (ik werk soms ook op zaterdag dus in het weekend wordt dat moeilijk en de tijd gaat sneller dan ik denk). Groetjes!
Ik kan ook niet zien, kom enkel op je profielpagina terecht. Maar toch in ieder geval proficiat!Hopelijk krijg je het in orde, anders zullen we je moeten toevoegen als vriend :-) Grtjs Sara
bij ons ligt er vast : de zaal uren gemeentehuis-kerk dj fotograaf en videograaf ceremoniemeester vervoer getuigen misboekje staat op pc. onze 2 dochters worden onze bruidskindjes. ik heb op de site van honeymoonshop een droomkleed gevonden van maggie stratero en denk dat ik een van de dagen is ga bellen voor een afspraak. krijg dat kleed niet uit mijn hoofd ook al vind ik het langs ene kant te vroeg in juli gaan we al is piepen voor de ringen. en voor visagiste en kapster. nu ben ik zo bezig met het bedenken voor een thema voor op avondfeest. en denk dat ik echt pas in actie ga schieten in nov de belangrijkste dingen liggen vast. ook al kriebelt het nu toch al hihihi kunnen we samen aftellen naar onze grote dag spannend he !! nog veel succes met de voorbereidingen en tot mails groetjes
Katrien, sorry voor de post... had verschillende berichten openstaan en dus verkeerdelijk mijn post hier gezet :-) Ondertussen ben ik dus naar jullie site gaan kijken en echt proficiat, Super mooie site. Ik vind vooral Mr DJ geweldig, heel tof. Je kan er mss nog wel een blog opzetten, zodoende kunnen je gasten je op de voet volgen. Succes nog met de voorbereidingen. Grtjs Sara
Amaai supermooi gedaan! Heel mooie site en geweldig filmke!
Amai proficiat!! Ik wou dat ik zoiets kon maken seg, tis echt mooi! :-) Zo origineel!