Nu Online
Momenteel zijn er 306 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Voorbereidingen... gaan tot hier toe vrij vlot!

22-5-2011 17:41:39
Hallo lieve bruidjes & gommetjes,

Onze voorbereidingen zijn al even aan de gang, volgende week feestzaal vastleggen, bruidsmeisje hebben we ook en den getuigen hebben ook beide toegezegd, ben ondertussen al bruidsjurken gaan passen, en men droomjurk is reeds al besteld :-), Fotograaf ligt ook vast :-). Het is net of het gaat allemaal zo snel... Donderdag afspraak bij ceremoniemeester.

Zijn er nog die volgende jaar in augustus trouwen, waarbij de voorbereidingen aan de gang zijn?

Groetjes.

Marjan en Ben
4-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 475

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik22-5-2011 18:47:10

Hier juni volgend jaar

- Zaal
- Kerk (uur)
- Gemeente (uur)
- Fotograaf
- DJ
- Videograaf
- Getuigen
- Bruidskindjes
- Vervoer

Nu dinsdag hebben we een afspraak met een ceremoniemeester en dan ligt het eventjes stil tot september (afspraak kerk!)

Dus volop aan de gang!

Nog veel plezier met het zoeken/plannen!

stephanie
22-6-2012
 Meld misbruik22-5-2011 19:26:22

Dit is even verschieten! Al zoveel geregeld? Ik trouw ook juni volgend jaar en bij mij ligt alleen de zaal vast volgende week het gemeentehuis. Ben ik dan laat, of jullie vroeg?

groetjes stephanie

Marjan en Ben
4-8-2012
 Meld misbruik22-5-2011 19:33:16

wij proberen al zoveel mogelijk te doen, gemeente is pas 6 maand op voorhand en kerk kunnen we dan ook nog niet echt vastleggen of wel?

groetjes.

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik22-5-2011 19:52:54

Ik ben gewoon zo iemand die graag alles op voorhand al gedaan heeft, minder stress nadien :-) Ben er eigelijk wel vroeg aan begonne, maar wij hadden gelukkig overal nog 1ste keuze. De gemeente ligt bij ons al vast van april (soort reservatie van datum en uur), ik moet sowieso eind dit jaar om een nieuw paspoort en ga het dan nog eens checken.
De kerk ligt wel al 100 % vast.

Uiteindelijk regelt iedereen zelf de dingen wanneer hij/zij dit wil. Maar ik zou toch ook snel opzoek gaan naar een fotograag/videograaf/vervoer/ceremoniemeester. Deze zijn nl nog al snel besproken...

Groetjes

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik22-5-2011 20:02:25

Wij hebben al veel (te veel!) gedaan!
Volgende dingen liggen vast:
- feestzaal
- kerk
- stadhuis
- fotograaf
- dj
- bloemist (mijn neef)
- foto's voor uitnodiging
- thema voor in feestzaal gekozen
- getuigen
- bruidskindjes (3 van de 4 hebben bevestigd)

natje
12-5-2012
 Meld misbruik22-5-2011 20:03:15

hier een mei bruidje wij hebben de uren van kerk en gemeentehuis
zaal,dj
ceremoniemeester
vervoer
videograaf,fotograaf
getuigen
bruidskindjes
misboekje staat op de pc.

ik ben een stresskieken en doe het nu liever stilletjes aan met nog tijd genoeg dat ik alles op de laatste momenten moet doen.
maar zoals zaal en fotograaf moet je tegenwoordig wel al goed op voorhand vastleggen.
nog veel succes met de voorbereidingen
groetjes

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik22-5-2011 20:21:11

Hier ook een meibruidje en bij ons is al geregeld: locatie, gemeente, contact met priester (goede herder), eventplanner (voor inrichting zaal ed), catering, fotograaf, ceremoniemeester, DJ en visagiste/kapster (is 1 persoon) voor de dag zelf. Die laatste 3 dingen zijn op 1 week geregeld :-) waren direct overtuigd!

Dus toch ook redelijk wat, maar wij hebben ook nogal heel veel werk omdat we alles zelf doen, van kaarsje tot tent tot meubels tot..... dus we hebben ons bezigheid!

Marjan en Ben
4-8-2012
 Meld misbruik22-5-2011 21:07:45

Ik begin ook liever aan alles te vroeg dan te laat, niet dat je op t laaste nog met dingen rond je hoofd zit, dat je iets bent vergeten... wat bij ons nu belangrijk is, is ceremoniemeester, vervoer, kerk kunnen we mss al voor gaan horen maar een uur kunnen we daar niet opzetten natuurlijk.

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik22-5-2011 22:37:56

bij mij zijn visagie en kapper idd ook vastgelegd!
en ik vergat nog dat mn trouwkleed besteld is , ik trouwjuwelen heb, en al uitgebreide lijsten gemaakt heb met genodigden, uitnodigen per post (aanspreking + adres) en uitnodigingen zelf rond te brengen (aanspreking)...
dus kben er ook heel veel mee in de weer en tis gewoon leuk als je weet dat iets in orde is!

onze uren liggen ook al vast, dus de dagplanning zit ook al wat in mn hoofd ;-)

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik22-5-2011 22:41:38

Hier een mei bruidje, het volgende is geregeld:

- Zaal + eerste schatting gastenlijst receptie en feest
- Fotograaf
- DJ
- Ceremoniemeester
- Vervoer
- Getuigen en bruidskindjes gevraagd
- uur gemeente en uur kerk liggen vast

Volgende week een gesprek met de mensen van de zaal voor tips, daarna ook eens afspreken met ceremoniemeester. Hij kan al wat tips geven voor de dagindeling. En deze zomer ga ik op jurkenjacht!
We noteren ook al mooie teksten / liedjes die we tegenkomen voor als we aan ons misboekje gaan beginnen.

We hebben nog veel tijd en kunnen alles op het gemakje doen, zalig vinden wij!

Groetjes

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik23-5-2011 19:44:16

Hey,

Ik ben een April bruidje en hier zijn ook wel al paar zaken in orde gebracht
Ik ben namelijk zo een erge stress kip...dat ik een hysterische ellen wil voorkomen

- Kerk licht vast (uur gaan we nog eens bespreken)
- Onze zaal
- Ceremonimeester
- Bloemetjes voor aan de stoelen gekocht (zijn nep bloemetjes....)
- Proef taart bestelt tegen mijn verjaardag (17/11/2011)
- Mijn getuige (mijn verloofde zijn getuige moeten we nog vragen maar zijn pen is al klaar).
- Werken met kleur thema (zwart wit), niet te extreem...
- Bezig aan onze save the date kaartjes (onze uitnodigingen moeten van Thailand komen en zullen hoogst wws pas eind februari toe komen als ze al zullen tijdig ariveren, dus is zeer laat en willen toch de mensen al op de hoogte stellen...).
- kadertjes gekocht voor de menu's.
-eerste schatting gastenlijst
-fotograaf
-Dj
-vervoer

Ik heb de indruk dat we hier allen bezige "bruidjes to be" zijn!!!

Veel groetjes Ellen

en allemaal nog veel voorbereiding plezier

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...