TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Niki
30-6-2012
|
22-5-2011 18:47:10
Hier juni volgend jaar
- Zaal
- Kerk (uur)
- Gemeente (uur)
- Fotograaf
- DJ
- Videograaf
- Getuigen
- Bruidskindjes
- Vervoer
Nu dinsdag hebben we een afspraak met een ceremoniemeester en dan ligt het eventjes stil tot september (afspraak kerk!)
Dus volop aan de gang!
Nog veel plezier met het zoeken/plannen!
|
|
stephanie
22-6-2012
|
22-5-2011 19:26:22
Dit is even verschieten! Al zoveel geregeld? Ik trouw ook juni volgend jaar en bij mij ligt alleen de zaal vast volgende week het gemeentehuis. Ben ik dan laat, of jullie vroeg?
groetjes stephanie
|
|
Marjan en Ben
4-8-2012
|
22-5-2011 19:33:16
wij proberen al zoveel mogelijk te doen, gemeente is pas 6 maand op voorhand en kerk kunnen we dan ook nog niet echt vastleggen of wel?
groetjes.
|
|
Niki
30-6-2012
|
22-5-2011 19:52:54
Ik ben gewoon zo iemand die graag alles op voorhand al gedaan heeft, minder stress nadien :-) Ben er eigelijk wel vroeg aan begonne, maar wij hadden gelukkig overal nog 1ste keuze. De gemeente ligt bij ons al vast van april (soort reservatie van datum en uur), ik moet sowieso eind dit jaar om een nieuw paspoort en ga het dan nog eens checken.
De kerk ligt wel al 100 % vast.
Uiteindelijk regelt iedereen zelf de dingen wanneer hij/zij dit wil. Maar ik zou toch ook snel opzoek gaan naar een fotograag/videograaf/vervoer/ceremoniemeester. Deze zijn nl nog al snel besproken...
Groetjes
|
|
tiffanie
28-7-2012
|
22-5-2011 20:02:25
Wij hebben al veel (te veel!) gedaan!
Volgende dingen liggen vast:
- feestzaal
- kerk
- stadhuis
- fotograaf
- dj
- bloemist (mijn neef)
- foto's voor uitnodiging
- thema voor in feestzaal gekozen
- getuigen
- bruidskindjes (3 van de 4 hebben bevestigd)
|
|
natje
12-5-2012
|
22-5-2011 20:03:15
hier een mei bruidje wij hebben de uren van kerk en gemeentehuis
zaal,dj
ceremoniemeester
vervoer
videograaf,fotograaf
getuigen
bruidskindjes
misboekje staat op de pc.
ik ben een stresskieken en doe het nu liever stilletjes aan met nog tijd genoeg dat ik alles op de laatste momenten moet doen.
maar zoals zaal en fotograaf moet je tegenwoordig wel al goed op voorhand vastleggen.
nog veel succes met de voorbereidingen
groetjes
|
|
Emily
26-5-2012
|
22-5-2011 20:21:11
Hier ook een meibruidje en bij ons is al geregeld: locatie, gemeente, contact met priester (goede herder), eventplanner (voor inrichting zaal ed), catering, fotograaf, ceremoniemeester, DJ en visagiste/kapster (is 1 persoon) voor de dag zelf. Die laatste 3 dingen zijn op 1 week geregeld :-) waren direct overtuigd!
Dus toch ook redelijk wat, maar wij hebben ook nogal heel veel werk omdat we alles zelf doen, van kaarsje tot tent tot meubels tot..... dus we hebben ons bezigheid!
|
|
Marjan en Ben
4-8-2012
|
22-5-2011 21:07:45
Ik begin ook liever aan alles te vroeg dan te laat, niet dat je op t laaste nog met dingen rond je hoofd zit, dat je iets bent vergeten... wat bij ons nu belangrijk is, is ceremoniemeester, vervoer, kerk kunnen we mss al voor gaan horen maar een uur kunnen we daar niet opzetten natuurlijk.
|
|
tiffanie
28-7-2012
|
22-5-2011 22:37:56
bij mij zijn visagie en kapper idd ook vastgelegd!
en ik vergat nog dat mn trouwkleed besteld is , ik trouwjuwelen heb, en al uitgebreide lijsten gemaakt heb met genodigden, uitnodigen per post (aanspreking + adres) en uitnodigingen zelf rond te brengen (aanspreking)...
dus kben er ook heel veel mee in de weer en tis gewoon leuk als je weet dat iets in orde is!
onze uren liggen ook al vast, dus de dagplanning zit ook al wat in mn hoofd ;-)
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
22-5-2011 22:41:38
Hier een mei bruidje, het volgende is geregeld: - Zaal + eerste schatting gastenlijst receptie en feest - Fotograaf - DJ - Ceremoniemeester - Vervoer - Getuigen en bruidskindjes gevraagd - uur gemeente en uur kerk liggen vast Volgende week een gesprek met de mensen van de zaal voor tips, daarna ook eens afspreken met ceremoniemeester. Hij kan al wat tips geven voor de dagindeling. En deze zomer ga ik op jurkenjacht! We noteren ook al mooie teksten / liedjes die we tegenkomen voor als we aan ons misboekje gaan beginnen. We hebben nog veel tijd en kunnen alles op het gemakje doen, zalig vinden wij! Groetjes
|
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|