Terug naar overzicht
Hey Sara Wij zijn twee jaar geleden ook gaan kijken bij Gasthof Ter Venne voor ons huwelijk, en qua eten is het er zeer lekker. Maar wij vonden het te duur... Wij hebben dan uiteindelijk gekozen voor De Vlaschaard in Hulshout. Superlekker en qua prijs/kwaliteit super in orde. Groetjes Jessica
Hoi Sara, wij zijn daar 3 jaar geleden geweest op huwelijksfeest van mijn schoonbroer -en zus. Eten heel lekker, voldoende drank,... Goed! Prijzen vallen super mee in vergelijking met wat wij al op andere plekken hebben gezien hoor! Zaal mag naar mijn mening ietsje meer aangekleed, maar daar kan je natuurlijk zelf altijd voor zorgen! xxx
Dag Sara, Ik ben het eens met Jessica, wij trouwen ook in De Vlaschaard. Je krijgt goede uitleg en de zaal en lokatie (met lange oprijlaan) is echt mooi. Een goed alternatief! Sofie
Wij ook in de Vlaschaard :) Veel mensen toch van die regio precies!! Ik vind de Vlaschaard ook echt héél mooi en heel goed! Ter Venne ken ik niet, maar je kan natuurlijk altijd eens langsgaan bij andere zalen om te vergelijken of zo...
Wij zijn drie weken geleden getrouwd in Gasthof Tervenne. Het feest was helemaal in orde. We hadden gekozen voor een buffet en iedereen was er heel lovend over. Ook de zaal vonden iedereen heel mooi, het was toen mooi weer en de receptie kon in de tuin doorgaan, dat was echt super. Ook de prijs viel heel goed mee in vergelijking met veel andere zalen die wij gezien hebben. Ik vind het echt een zaal om aan te raden. Wij hebben ze ook gekozen omdat we er al veel goeds over gehoord hadden. (In de regio rond Aarschot is het echt een gekende zaal.)
het eten is er blijkbaar echt superlekker! mijn zus is daar vorig jaar geweest en was er superlovend over! voor ons was het helaas uit de richting maar anders was het zeker een optie! succes ermee!
Dag Sara, Ik kan je deze feestzaal enkel maar aanraden. Super locatie en prijs/kwaliteit zeker meer dan in orde. Groetjes Davy
Ik ben blij om zoveel leuke reacties te horen. Donderdag gaan we nog eens langs. als mijn vriend het ook goed vindt, dan leggen we ze snel vast. :) Bedankt voor alle reacties!