Terug naar overzicht
Wij hebben dat zelf gedaan. De priester heeft ons misboekje helemaal goedgekeurd, dus alles in orde.
wij hebben ons misboekje ook zelf ineen moeten steken. en is sinds eergisteren goedgekeurd. dus als je wilt stuur ik het onze wel door via mail dan heb je er miss een beter idee van hoe en wat. maar dan moet ik wel je email adres hebben als je wilt mag je het via bericht doorsturen groetjes inge
Wij hebben de priester toch ook wel wat vrijheid gelaten, hoor! Ik vind het beangstigend dat sommige pastoors eigenlijk weinig tot geen bewegingsvrijheid meer hebben! Uiteraard heeft hij bij ons zelf zijn welkomstwoordje mogen doen! De homilie (= de preek) doet de priester altijd zelf. Ook het Groot Dankgebed, Onze Vader en zo hadden wij enkel met een titeltje aangegeven, omdat dit standaardwoorden zijn.
Hey Hanne, Er is een groot verschil van regio tot regio. Mijn schoonzus is 2 jaar geleden getrouwd in Brugge en zij moesten alleen hun teksten schrijven. Ik trouw binnenkort in opglabbeek (Limburg) en ik moet alles zelf schrijven. Onze pastoor wist ook te zeggen dat aan de kanten van Gent het zelden voorkomt dat je zelf input mag geven. Dus ik zou eerst informeren bij jullie pastoor in hoeverre jullie het misboekje zelf mogen schrijven. Groetjes, Elisa