Terug naar overzicht
Hallo, ik ben zelf van Denderleeuw en ik laat mijn bridal make-up doen door een visagiste uit de buurt. Ik heb vorige week mijn proef make-up gehad en was daar zéér tevreden over. Voor de proef vroeg ze 35 euro, op de trouwdag zelf is dat 55 euro. Heel toffe dame !! www.severine-visagie.com Je kan eens proberen en vragen of ze nog vrij is !!!
Heidi Fonteyn is heel goed naar schijnt, zie referenties van bruidjes!Die komt ook aan huis en woont in Gent, dus is zeker dichtbij. Hier bij
vervolg: Hier bij 'Info Gids' vind je haar terug. Veel succes met je zoektocht... Groetjes, Tiffanie
Ik heb vrijdag mijn proef-make-up gehad bij Michele Feyaerts. Echt super, wauw!Ze is misschien niet van de goedkoopste maar ze is het alleszins waard! Een hele lieve mevrouw die zeer goed naar je wensen luistert. Neem maar eens een kijkje op haar site ofzo. PS: Ik had het haar ook pas heel laat gevraagd Gr
Ik heb ook Heidi Fonteyn gehad. Ze is van Oostakker. Mijn make-up was super goed gedaan, is heel de dag en nacht blijven zitten. Het is ook een super lieve mevrouw, je voelt je er direct op je gemak bij. Groetjes Tamara
Ok tof om weten bedankt voor de tips....nu jullie blijkbaar toch uit de buurt zijn...weten jullie misschien ook een goede kapster aan huis? thks
bedankt iedereen ! jullie hebben me heel goed vooruit geholpen... groetjes
Jah zoals An zegt, ik ben van Liedekerke en zoek ook nog een bruidskapster aan huis :-)Als iemand tips heeft... Misschien nog liefst iemand die haar en schmink doet?