Nu Online
Momenteel zijn er 691 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

opvullen tijd tussen viering en feest

1-5-2004 16:46:28
Hoi
We zitten met een praktisch probleem:
de viering in de kerk is om 15u30 en is dus afgelopen om 16u45 ten laatste. Avondfeest start tegen 18u30 - 19u00. Dus we zitten met een 'gat', en we wonen bijna een uur van alle genodigden, dus de familie kan ook niet even gauw over en weer rijden. We willen het betaalbaar houden, dus een receptie inlassen is geen optie.
Wat moeten we nu met die 'pauze'?
Ik wil niet iedereen mee naar ons huis nemen: dat gaat een enorm gestress worden!

alle tips zijn dus welkom..
(ps ik trouw in december dus een fotosessie na d emis is - vrees ik - geen optie :-) )

Liesbet
18-12-2004
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 907

Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik2-5-2004 13:43:46

wij houden toch receptie met een huwelijkskrant voor de familie... familieweetjes, huwelijksinfo, foto's... misschien kan je ook een filmke afspelen?

veel succes..
Emmely

Tinne
2-7-2005
 Meld misbruik3-5-2004 21:23:31

Als je een leuke binnenlocatie hebt (vb. tuincenter met Kerstmarkt, station, interieurwinkel, enz.) is een fotoreportage toch geen slecht idee? Je kan ook combineren vb. foto's en dan een glaasje gluh-wijn om op te warmen vooraleer je naar de zaal trekt

Groetjes en veel succes met je winterhuwelijk (klinkt ongelofelijk romantisch!)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...