Terug naar overzicht
Hoi, gezien ik van Limburg ben, kan ik je er geen adviseren. Maar ik kan je wel adviseren om er toch één te nemen. Zij helpen je niet alleen de dag zelf op fantastische wijze, ze komen ook een paar keer bij je thuis om alle voorbereidingen en planning te overlopen. De dag zelf zorgen zij ervoor dat iedereen perfect weet wanneer hij waar moet staan en gaan. Niet onbelangrijk! Ik heb gisteren een herhaling gezien op vt4 van 'zo zijn wij getrouwd'. Daar was een koppeltje dat alles perfect had geregeld tot ze aan de kerk kwamen. Het volk bleef maar staan (er was geen ceremoniemeester die het volk naar binnen lokte). Waardoor het bruidje een lege kerk moest binnenwandelen en de rest van het volk haar volgde. Ook wist de suite niet in welke volgorde of met wie zij naar binnen moesten wandelen. Alé om lang verhaal kort te maken, pure chaos. Toen ik dat zag was ik maar al te blij dat ik de uitgave voor een ceremoniemeester doe!
Ja ik heb het gisteren ook gezien...dat wil ik dus ook vermijden.
ik ga je niet afraden om ceremoniemeester te nemenmaar wij hadden er geen en het is de perfecte dag gewordenalles verliep zoals het moesthet is dus zeker geen noodzaak om een perfecte dag te hebben...
hey, wij hebben ceremoniemeester erwin in Tielt-winge! tot nu toe heel tevreden over hem!
hoi, wij hadden ceremoniemeester Luc uit Herent. Zeer vriendelijk en onze dag was tot in de puntjes geregeld!! Zeker een aanrader. Een ceremoniemeester zorgt ervoor dat je je van niets moet aantrekken die dag. Ook voor de ouders is het meer genieten met een ceremoniemeester erbij. Hierbij nog even zijn website: http://users.telenet.be/ceremoniemeester/ groetjes sofie
Wij hebben ceremoniemeester Luc Boulanger van Heverlee, heel gepassioneerd iemand die we altijd mogen 'lastigvallen' met onze vragen. Ook qua prijs valt hij heel goed mee. Groetjes, Stefanie