Terug naar overzicht
Oh ja... wat ik vergat te vermelden is dat Michael zijn ouders gescheiden zijn. Zouden jullie de nieuwe partners ook vermelden of enkel de 'biologische' ouders?Groetjes,Lieve
goh, geen idee eigenlijkwij bekostigen ook een groot gedeelte (enkel mijn moeder betaalt mee, mijn vriend zijn ouders niet)wij hebben gewoon op de uitnodiging gezet: Mieke en Tom trouwen en het adres van de ouders.....zou er niet meer ofzo bijzetten.... 'tis ook niet meer zoals vroeger dat de ouders en/of grootouders het huwelijk aankodigen hé. Het zijn WIJ die ervoor kiezen om te huwen en WIJ gaan dat ook aankondigen.onze uitnodiging kan je vinden op www.tomenmieke.be Mieke13/05/06
Hey Lievede ouders van mijn vriend zijn ook gescheiden én hertrouwd. bij ons komt heel de reutemeut op de uitnodiging. tenslotte zullen ze gezellig ;-) met z'n vieren in de suite lopen, waarom dan niet op de uitnodiging, dachten wij...gelukkig heeft hij nog maar 1 oma, dat compenseert dan wat de ruimte nodig op de uitnodiging :-)je moet natuurlijk wel in de eerste plaats doen, wat jullie met 2tjes willen he. groetjesbirgit 02.12.06
Wij vermelden enkel de ouders en niet de nieuwe partners. Ouders betalen een deel mee - merendeel is voor ons. Maar toch zetten we ouders en grootouderds er zeker op gewoon omdat we toch veel aan die mensen te danken hebben. GEwoon, jullie namen 'nodigen uit' samen met: ouders en grootouders...Succes ermee!Groetjes,Katrien
Hoi, wmijn vriend zijn ouders zijn gescheiden, en beiden hertrouwt.Wij zetten iedereen op de uitnodiging, alleen de grootouders niet. Dus er staan 3 ouderparen op.Succes