Terug naar overzicht
Hey naamgenootje, Gewoonlijk voorziet de winkel zo'n 2u tijd om je rustig te laten kiezen. Als de winkels niet te ver van mekaar gelegen zijn, kan je er zeker 2 op 1 dag doen (1 in de VM en 1 in de NM) 's middags gezellig iets gaan eten en je maakt er een fijne dag van. Veel succes met de zoektocht naar je droomkleedje. Groetjes Nathalie
ik ben tijdens de week gegaan = geen andere bruiden in de winkel. Ben alleen op shoppingtour gegaan en telkens zonder afspraak binnengestapt en heb in geen enkele winkel meer dan 1 u nodig gehad. Dé jurk vond ik in de derde winkel, ik ben dan pro forma terug gegaan met mama en mijn getuige en dan was ik op 20 minuten weer buiten : gepast, besteld, betaald.
Gezien in hét kleedje voor me in de eerste winkel al had gevonden, heb ik er geen andere meer bezocht. Ik ben er toen een 4-tal uren binnen geweest. Dus ik zou er 2 rekenen op één dag: één in voormiddag om 9u00 en één in namiddag om 14u00 of zo.
hoi! ik ben ook in de week geweest, ik heb er zelfs 3 op één dag gedaan, dus twee lijkt me zeker haalbaar geniet van de zoektocht! groetjes
Dag Nathalie, Ik deed vorige week twee uur over een passessie.Om 10.00 u had ik een afspraak bij Maxim's en om 14.00 u bij Liliane Claes. Tegen 12.05 u was het 'beklonken'! Heb mijn afspraak bij L. Claes wel afgebeld, daar waren ze heel blij om (ook al vermeldde ik dat ik al iets gevonden had). Groetjes, Sofie
Bedankt voor alle info. Ik ga vermoedelijk dan rond 10u een afspraak bij L. Claes maken en onder de middag daar iets eten en dan naar de volgende. Ik wil echt wel minstens 2 winkels doen. Bij L. Claes verkopen ze geen linea raffaeli en deze wil ik toch ook zeker een keertje passen. Dus mezelf inhouden :D
Ik heb ook 2 afspraken op één dag 12 uur Linx in Leuven 16 uur Maxim's in Aarschot Spannend...ben benieuwd!