Terug naar overzicht
Ik zou dit bespreken met de zaal.wij kregen duidelijk van de zaal te horen wat ze van ons verwachtten.wij moesten op een blad aanduiden welke tafel waar en dan zorgden zij dat dit mooi en goed was...maar ik zeg dit hangt van zaal tot zaal af.ik zou eens samenzitten met zaal of telefoneren.want kan zijn dat zij specifieke lijst geordend op die of die manier willen en zo. zo ben je ook zeker dat je het goed doet en geen onnodig werk doet...
Je kan natuurlijk voor jezelf al beginnen met het maken van een overzichtje van wie je bij wie aan de tafel wil zetten. Verder zou ik inderdaad eens met de zaal bespreken wat ze juist verwachten.
Wij kregen een plannetje van de zaal waar alle tafels op ingetekend staan. We konden dan zelf bepalen welke tafels we nodig hebben en welke niet. Misschien s vragen? Het zou je toch heel wat werk besparen... We hebben dan zelf aan elke tafel een nummer toegekend. Aan de zaal bezorgen we dan een alfabetische lijst van de avondgasten met hun tafelnummer ernaast.
Ik heb dit weekend witte kadertjes gekocht en steek daar een fushia papier (ons thema= fushia) in met de naam van de familie op die aan die tafel zit. Ik had al zoveel andere opties geprobeerd en elk nieuw idee was niet het juiste volgens mijn vriend daarom de vrij klassieke naamkaartjes maar dan per tafel in een kadertje. Wij hebben ook een zaalplan gekregen en dan met tafels verschoven enz en idd een lijst maken met wie je aan welke tafel wilt zetten en wie je ver uiteen wilt of wie waar in de zaal. Succes!
Hoi! Met nog 32 dagen te gaan, hebben wij ook aan onze gasten gevraagd voor 1 juni te bevestigen :)! Velen hebben al iets laten weten... andere niet Wij hebben van onze zaal een plannetje gekregen. Ik weet niet welke computer jij hebt, maar mijn zus heeft een mac en daar staat een programmatje tafelschikking op... misschien heb jij dat ook... dat vergemakkelijkt alles een beetje :)
Hoi Liselotte! Welk programmatje is dat juist? Kan je het ergens downloaden? Zou wel héééél erg handig zijn.. groetjes!