Terug naar overzicht
ik ga deze zeker opvolgen zit met juist het zelfde probleem
Wij organiseerden het vervoer ook met minibusjes. Wij hadden een afstand van een kleine 20 km tussen hotel en feestzaal en dat kwam op 50 €/wagen en per rit, dus 100 € per minibusje heen- en terugreis (was bij ons ook 's nachts). Wil je hierover meer inlichtingen, kan ik je die wel bezorgen op een privé berichtje (anders doe ik hier aan sluikreclame).
Moest ik jou zijn, zou ik dit navragen bij enkele taxibedrijven... Enkele prijsbestekken laten opmaken en dan vergelijken. Misschien kunnen zij ook helpen om een bepaalde 'formule' aan te raden... Ik ben ook eens op een feest van familie geweest waarbij we naar een specifiek taxibedrijf moesten bellen als we naar huis wilden en die factureerden dit dan naar het koppel achteraf. Maar uiteraard wonen wij wel allemaal in de buurt van de zaal...
Oh Fredie, dan heb je geluk met die prijzen. Ik heb offerte gevraagd voor een minibusje (20 personen) om ons om 3 uur van feestlocatie naar hotel te brengen (8 km) en dit kwam neer op 200 euro. Fredie, heb jij dit via een busmaatschappij geregeld?
Wij doen dit ook via een taxibedrijf...Taxi blijft ter plaatse staan tussen 2u en 5u (ik ga er van uit dat de mensen niet eerder dan 2u weg willen :-) )...
Wij zaten met hetzelfde probleem... en wij hebben contact opgenomen met People's driving... heel snel en vriendelijk contact via email! Misschien eens met hen contact opnemen. Wij hebben toen ofeerte gekregen van 50euro per uur per minibusje... maar je kan altijd eens horen,he! Succes nog! Charlotte www.simonandcharlotte.com
Je kan ook altijd gewoon busjes huren (meestal zo'n 70 euro voor 24 uur) en twee of drie mensen die er mee willen rijden (ik denk aan buren van je ouders, vroegere vrienden, lieve mensen op het forum die willen helpen, ...)