Op voorhand hebben we niet afgesproken. Mocht je dat echt willen zou dat wel kunnen, maar is eigenlijk niet nodig. Gewoon even gaan babbelen als je een momentje hebt...
Ter info:
Dit was onze lijst ;-)
Zijn er bepaalde nummers die niet mogen gedraaid worden die avond?
Ikzelf krijg de rillingen van narcotic van liquido, maar ik weet dat het een nummer is waarop véél mensen automatisch naar de dansvloer komen en wil jullie zo een hit niet ontnemen, mss gewoon niet van het begin tot het einde… J Mijn vriend heeft hetzelfde met de connemara...
Zijn er bepaalde nummers die er zeker moeten tussen zitten die avond?
Eerder in begin avond… als tantes en nonkels er nog bijzijn…
· Dum Tek Tek - Hadise
Eerder op het einde… als de ‘jeugd’ overblijft…
· Mister Brightsight - The Killers
· I bet that you look good on the dancefloor - Artic Monkeys
· Because we are your friends - Justice
· Banquet - Block Party
· un gaou oran - magic system
· Grandmother - The Violent Husbands
Wat is zo een beetje jullie muziekkeuze?
Heel breed, maar vooral stubru en Festivalmuziek (Rock Werchter)
· STUDIO BRUSSEL muziek: mengeling van DE MAXX en De Afrekening.
· De hippe popmuziek (Beyonce, Lady Gaga, Rihanna, The Black Eyed Peas (beginperiode), shakira, …)
· Nele (Jeroen is hier geen fan vanJ) R&B (à la Crazy in Love van Beyonce, Low van Flo-Rida, Love Lockdown of Homecoming van Kanye West.)
· Ook voor Jeroen en in dezelfde genre… HIP HOP (à la 99 problems van Jay-Z)
· Indie Rock (à la Sonic Youth, Pixies, Dinosaur Jr., Weezer, Pavement, Vampire Weekend, MGMT, The Killers, … )
· 80’s and 90’s
· Verder om het feestje te starten (voor de tantes en nonkel) mag het wel wat commercieel in het begin met ook zelfs eens een wals, franse chansons, en enkele volksdansen !? Ik zag ook deze link en deze typische huwelijksliedjes mogen zeker ook bij ons gedraaid worden…
http://www.muziekarchief.be/albumdetails.php?ID=74080