Terug naar overzicht
Hey, Wij zetten ze 's avonds buiten op het terras met kotje en enkel water (zeker geen eten geven!). Als we vertrekken naar de kerk dan neemt één van de getuige ze gewoon mee en zet achteraan in de kerk. Bij ons is de kerk één van de eerste dingen die we doen... Je kan het altijd vragen aan de pastoor hé!
Hoi, Wij hebben ze gewoon thuis op een rustig plaatsje gezet in twee grote curverbakken met een netje over en ze `s avonds laat naar de buurvrouw gebracht die ze zo heeft `bewaard` in haar garage tot ze in het kleiner hokje konden om naar de kerk te gaan. ZIj heeft ze dan net voor de mis gebracht. Groetjes,Kendra En oh ja, let wel op dat de duif niet op je kleed kakt van de schrik (bij mij was het gelukkig maar op de handjes)
hey Kendra, daar heb ik ook al aan gedacht en schrik voor :-) Ik zal misschien ook eens denken voor ze aan iemand anders over te laten... Is wel moeilijk, buurman is mijn peter, dus die kan ik ni over en weer laten rijden... En de beestjes van 10 u 30 tot 15 u 30 in een auto ind ik echt zielig, ook al zegt de verhuurder dat het geen kwaad zou kunnen. Toch vertrouw ik het niet... Hilarisch waar je soms aan denkt op een maandag middag :-) groetjes Nathalie