Nu Online
Momenteel zijn er 471 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

witte duiven, wat ermee te doen avond ervoor :) ?

23-5-2011 17:38:52
Dag Bruidjes,

Ik bedacht met net een praktisch probleempje :-)
Wij gaan witte duiven huren voor aan de kerk los te laten
(ze vliegen terug naar huis hoor :-))
Nu is het zo dat we die de avond voor onze trouw mogen gaan ophalen (we moeten zelf een duivenkotje voorzien)
maar nu vroeg ik me af wat doe je daarmee?
Ik vind het zo erg om die beestjes een hele dag mee te sleuren
en in de auto overal te laten staan (warmte, zuurstof, drinken...),
of mogen die met hun kotje al in de kerk gezet worden wanneer die versierd wordt?
Iemand hier ervaring mee, hoe hebben jullie dit gedaan?

groetjes

Nathalie

Nathalie
24-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 926

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik23-5-2011 18:16:58

Hey,

Wij zetten ze 's avonds buiten op het terras met kotje en enkel water (zeker geen eten geven!). Als we vertrekken naar de kerk dan neemt één van de getuige ze gewoon mee en zet achteraan in de kerk. Bij ons is de kerk één van de eerste dingen die we doen... Je kan het altijd vragen aan de pastoor hé!

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik23-5-2011 19:07:54

Hoi,

Wij hebben ze gewoon thuis op een rustig plaatsje gezet in twee grote curverbakken met een netje over en ze `s avonds laat naar de buurvrouw gebracht die ze zo heeft `bewaard` in haar garage tot ze in het kleiner hokje konden om naar de kerk te gaan. ZIj heeft ze dan net voor de mis gebracht.

Groetjes,
Kendra

En oh ja, let wel op dat de duif niet op je kleed kakt van de schrik (bij mij was het gelukkig maar op de handjes)

Nathalie
24-9-2011
 Meld misbruik23-5-2011 20:09:18

hey Kendra,
daar heb ik ook al aan gedacht en schrik voor :-)
Ik zal misschien ook eens denken voor ze aan iemand anders over te laten...
Is wel moeilijk, buurman is mijn peter, dus die kan ik ni over en weer laten rijden...
En de beestjes van 10 u 30 tot 15 u 30 in een auto ind ik echt zielig,
ook al zegt de verhuurder dat het geen kwaad zou kunnen.
Toch vertrouw ik het niet...

Hilarisch waar je soms aan denkt op een maandag middag :-)

groetjes

Nathalie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...