Nu Online
Momenteel zijn er 336 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekje

23-5-2011 18:53:04
Dames,

Ik ben begonnen met het maken van ons misboekje. En eerlijk gezegd, makkelijk is anders :-)
Degene die het hun willen doormailen, graag :-)

Eveline_tje@hotmail.com

Bedankt !

Grtjs

Eveline
6-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 808

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik23-5-2011 19:06:39

Same here! Zouden jullie je misboekje eventueel ook naar mij willen sturen aub? huwelijk01-10-2011@hotmail.com

Bedankt!

Groetjes

inge
5-8-2011
 Meld misbruik24-5-2011 0:42:44

zo se ik heb het mijne doorgestuurd. was vorige vrijdag helemaal goedgekeurd door de pastoor dus ik hoop dat het u wat op weg helpt :-)

Elisa
23-7-2011
 Meld misbruik24-5-2011 15:42:49

Ik ben gisteren bij onze pastoor geweest, mijn teksten zijn goedgekeurd, maar blijkbaar moet ik zijn tekst ook zelf schrijven. Dus als je het ziet zitten, mag je mij ook altijd een voorbeeldje sturen. Ik wil onze gebruikte teksten ook wel doorsturen, moesten jullie nog wat zoeken. (elisaenpetertrouwen@gmail.com) :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...