Terug naar overzicht
hey ik zou voor de zekerheid de gemeten even bellen en naar vraag doen. denk dat ju dan wel veder kunnen helpen mvg Francis
Hoi Sarah (wij trouwen ook op 17/12! ) Ik zou idd ook even bellen naar de gemeente om te vragen waar die kerststalletjes staan en je kan misschien ook vragen of ze open of dicht zullen zijn die dag en dat uur. Want als ze open zijn, geeft het wel leuk beeld voor de foto's. Maar als ze gesloten zijn, is dat inderdaad niet meteen het mooiste zicht. Amaai, ik had er nog niet aan gedacht dat dat bij ons ook het geval zou kunnen zijn. Gelukkig wonen wij in een echt boerengat en zal er niet echt kerstsfeer zijn, buiten een paar lampen ofzo
Meestal bouwen gemeentediensten zoiets op vrijdag al op helaas ... Maar inderdaad, informeer eens even, en als ze er al staan probeer er dan een positieve twist aan te geven. Succes !
Ik denk dat de kerstmarkt er al zal staan. Als ik u was zou ik gewoon even bellen naar de gemeente.Dan weet je het..
enfin ik heb vandaag naar de gemeente gebeld .. Goed nieuws de opbouw begint pas zondag 18 december s ochtends. Ik zal misschien dan wel wakker worden van het lawaai zondags maar dat nemen we er met alle plezier bijWe hebben een suite aan onze zaal gereserveerd.Het enige wat er zaterdag zal gebeuren is met een spuitbus de standen afbakenen op de grond, en al elektriciteit kasten voorzien.Enfin een serieuze last van mijn schouders, want goede fotograaf of niet maar een kerstmarkt in opbouw is nu niet het meest sfeervolle wat ik me kan inbeelden.Als ze open zou zijn , dat zou iets anders zijn @Fleur - tof om eens een winterbruidje terug te vinden op het forum.Hoe verloopt de planning?
Dus je ziet het he wat een telefoontje kan doen.
Hey, Toen ik trouwde in Leuven waren ze net begonnen met het Fochplein open te leggen. even zag ik mezelf ook een heel stuk te voet gaan voor aan het stadhuis te geraken. heb dan even gebeld naar het stadhuis, maar ze lieten een kleine doorgang voor mensen die trouwde en er met de auto's moesten geraken. Dus gewoon even bellen als je meer duidelijkheid wilt. groetjes, Sofie