Terug naar overzicht
Toen ik mijn trouwjurk gekozen had,meteen bij mijn allereerste pas,de allereerste jurk die ik aan had was ik verkocht(kheb wel nog andere aangehad ook hahahaha)heb ik een voorschot moeten geven van 500€ groetjes
Ik heb een voorschot moeten geven van 300 euro, mijn jurk kost 1800€.Bel hem anders gewoon eens op en vraag het eens. Grtjs Sara
bij mij vroeg ze de helft van de prijs als voorschot. groetjes
Bij mij vroegen ze ook de helft van de prijs.
Bij mij ook de helft van de prijs. Had ik nu even niet zo op zakHeb een deel onmiddellijk met bancontact betaald en een ander deel overgeschreven.Ge hebt ne limiet wat je met bancontact kan betalen per transacite.
Bij mij ook de helft. wist dat niet, was even schrikken!
Bij mij was het 400 euro en mijn jurk koste 1200 euro! Is overal verschillend.. misschien gewoon met je bankkaart betalen?! Zorgen dat daar genoeg op staat
bij mij was het ook de helft van de prijs. maar ik denk dat ge dat onderling wel kunt afspreken. bij ons vroegen ze hoeveel we wouden geven als voorschot en mijn mama zei doe maar de helft om het gemakkelijk te maken ;-)
Bij mij was het de helft van de prijs :-)
Hier ook de helft :-)
Hier ook de helft en dan de rest in 3 schijven!
Voorschot was 50% (naar boven afgerond) De rest is te betalen bij afhaling.
Bij mij iets meer dan de helft, maar ik denk dat de helft ook wel genoeg zal zijn. Voor de bruidjes die dit lezen en van plan zijn om bij Pierre Yves te Aalst te gaan, daar aanvaarden ze geen bankcontact, enkel cash!
ik moest 300 betalen en mijn kleed was 900
Bij ons de helft van de prijs kleed. Maar normaal hebben ze daar wel bancontact he...
Even ter informatie, je hebt normaal wel een limiet dat je max kunt betalen met je kaart per transactie iets van een 1000€ ofzoiets. Ongeacht of er nu veel of weinig op staat Je kan dit best een laten controleren door de bank.Varieert ook van bank tot bank, en je hebt de mogelijkheid om deze te verhogenMaar dien je op voorhand aan te vragen.
Hallo, Bij Nicky Van Kets in Hasselt is het normaal de helft wat je als voorschot betaald. Mijn man zijn kostuum kwam van daar en dat was de helft voorschot. Groetjes Annelies