Terug naar overzicht
makingup.be zijn van antwerpen zelf :)
Hani Fe, zij is van Mol maar komt aan huis, je kan altijd eens navragen.
had over paar daagjes berichtje op forum gepost me titel kapster of haarvisagiste aan huis in regio kempen maar lier zal ze ook wel doen want dacht dat ze in nijlen woonde miss eens even terug gaan in de berichtjes dan ;-) want heb haar nr niemeer bij de hand.
Ik heb Inge Verelst van Skin concept geboekt, ze komt uit Duffel, heeft daar een schoonheidsinstituut maar komt dus aan huis. Ze is SUPERvriendelijk en heel professioneel vind ik. Ze werkt ook met topproducten (op basis van mineralen dacht ik) die anti-allergisch zijn. Niet dat ik een allergisch huidje hebt, maar in zo'n periode heb je toch stress dus het zekere voor het onzekere nemen ;-) Zij heeft 18 jaar een eigen kapsalon gehad, nu doet ze sinds heel wat jaren schoonheidsbehandelingen en dus ook visagie. Enfin, ik ben blij dat ik erop ben gevallen:-) ze vroeg dan om elkaar al eens te ontmoeten om te zien of het klikt en de ideeën overeen kwamen, vind ik wel goed, ze maakt toch een belangrijk stukje van je dag mee. Begin volgend jaar mag ik dan voor proef gaan. Succes met je keuze!
ik heb Michel Sas van Sas academy. Komt uit Berchem.
Ik heb ook Hani (ben van wijnegem), was super tevreden over de proef !
Ik heb ook Hani geboekt, proef is bij mij op 12 juni.
@Anouk en Maria: Hebben jullie toevallig foto's van de proef? Kan zij jullie allebei doen op één dag?
Ik heb dezelfde als Emily; Inge Verelst van Skin Concept. Inge is ook visagiste voor ATVIs echt een super dame en werkt met producten van Jane Iredale voor make up en environ voor verzorgingen.Heb van beide een aantal producten ; en de beste fond de teint die ooit heb gehadBovendien ga ik er regelmatig naar toe voor gelaatsverzorgingen. Kom altijd super relax terug. Heb ze ook geboekt voor mijn huwelijk en ze is nog eens zeer schappelijk van prijs. Een echte aanrader!
bedankt voor jullie reacties @ sarah en emily hebben jullie soms een telefoonnr of emailadres van inge verels van skin concept?
Natje, www.skinconcept.be - beetje verouderde siteinfo@skinconcept.be0475 81 99 06Je gaat het je niet beklagen
Neem ook eens een kijkje op www.beautifulbride.be of www.peggytimmermans.be Ik wens je veel succes met de voorbereidingen!
super mercikes allemaal nog veel succes met jullie voorbereidingen groetjes
Moest je nog op zoek zijn naar iemand, ik ben van Mortsel en kom ook aan huis. Bekijk zeker mijn site eens. Groetjes Bianca
hey ik ben casey, ik zit in men voorlaatste jaar haartooi en kheb wel interessen. Kben van lier ook. en ik mag geregeld iemand zen haar gaan opsteken (buiten school e :-) laat maar iets weten e caseyverbeeck@hotmail.com groetjes casey