TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
28-10-2006
|
2-5-2006 18:00:33
Hallo, ik zing zelf in een koor. Geen kinderkoor, maar wel veel jonge mensen (gaat van 16-ongeveer 40j denk ik zoiets). We zingen ook huwelijksvieringen en zingen verschillende genres van muziek (klassiek, pop, gospels, negro spirituals) en in verschillende talen. Onze vraagprijs is 350 euro. Moest je geïnteresseerd zijn en verdere informatie wensen, kan je me steeds bereiken op annelies.debeuf@ua.ac.be Je kan ook eens komen luisteren; we zingen op 29 juli en op 9 december een huwelijksmis in Evergem. De laatste in december is trouwens van mezelf :-) Groetjes, Annelies
|
|
8-7-2006
|
3-5-2006 8:40:46
Ben zelf mede-koor-leidster van een kinderkoor uit Sint-Niklaas. Zij zingen ook in verschillende vieringen... oa ook op mijn trouw 8 juli. Moest je interesse hebben, mail dan maar naar marjanfoubert@hotmail.com
|
|
Sylvie
11-3-2006
|
3-5-2006 18:17:44
Hallo,
M'n broer zingt bij Cantate Domino uit Aalst. Dat is wel een koor met alleen jongens (en mannen). Ze hebben onze huwelijksmis ook gezongen en 't was buitengewoon prachtig! Er werd zelfs gesproken van een 'koninklijk huwelijk' :-) Trouwens, dat koninklijk klopt wel een beetje, want ze hebben ook de laatste dopen van de prinsjes en prinsesjes gezongen! Qua prijs? Wel, hun dirigent is een priester en totaal geen 'commerçant' dus je geeft wat je wil... Da's natuurlijk ook niet gemakkelijk, maar om je een idee te geven, de meesten geven rond de 500 EUR (plus nog een drankje en/of hapje achteraf voor de jongens).
Groetjes,
Sylvie Sinds 11 maart zeer gelukkig getrouwd!
|
|
Veerle
29-9-2007
|
7-5-2006 11:39:00
Hey Sylvie!
Cantate Domino spreekt ons ook wel aan. Ik heb hun dirigent een email gestuurd maar ik hoor niets van hem. Misschien is het beter dat ik hem gewoon eens bel? Weet jij of ze naar een huwelijk met de hele groep komen of slechts een deeltje?
Greets,
Veerle 29/09/2007
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|