Nu Online
Momenteel zijn er 292 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Voorbereidingen!

24-5-2011 10:20:34
Hey Iedereen!
De dagen gaan zo snel voorbij dat het lijkt dat ik tegen de tijd aan het racen ben!
Vorig weekend heb ik heel wat kunnen doen; we zijn onze ringen gaan passen ( we hebben ze laten maken in Hasselt bij Elke Smellenbergh), ze waren heel mooi! Het is dus een echte aanrader om je eigen creatie te laten maken :).
De huwelijkskaars is besteld, even langs de zaal gegaan om de tafelschikking te bespreken.
Ik moest een uitgetekend plan meebrengen zodat ze een idee hadden wat ik graag zou willen. Dit hadden we dan ook gedaan (tafels waren rechthoekig), en toen zei de vrouw dat er de mogelijkheid is om allemaal ronde tafels te nemen.
Heeft iemand hier ervaring mee of zijn er meisjes onder u die ook allemaal ronde tafels gaat nemen? Hte lijkt me in ieder geval heel sierlijk en veel gezelliger dan gewoon rechthoekige tafels.
De thema van de tafels gaan NBA ploegen zijn, weet iemand of er logo's op ballonnen geprint kunnen worden?

Stilaan beginnen de zenuwen te komen! Ik ben al 2 nachten slecht aan het slapen en ik betrap me erop dat ik niets anders doe dan aan de trouw te denken!!
A happy but little nervous bride to be ;)

Selena
18-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 397

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik24-5-2011 16:10:56

Hoi!

Bij ons zullen het allemaal ronde tafel zijn... de eretafel is ovaal, maja, dan kan je eigenlijk ook een rechthoekige nemen.

Ik persoonlijk vind ronde tafels leuker, iedereen kan met iedereen praten!
Rechthoekig is praktischer als ge bv iemand hebt die iemand anders niet wil zien... dan kan je die zo zetten dat die elkaar niet kunnen zien :)

http://www.digitale-foto.be/fotoballon.php --> misschien een goede link om iets te drukken op balonnen.

Succes nog!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...