Nu Online
Momenteel zijn er 454 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Origineel huwelijksgeschenk voor de mama

24-5-2011 10:35:08
Dag bruidjes,

Ik ben op zoek naar een origineel huwelijksgeschenk voor mijn schoonmoeder. Zij doet enorm veel voor ons, ook voor ons dochtertje. Vandaar dat ik haar op onze huwelijksdag eens extra in de bloemetjes wil zetten.
Iemand ideetjes?

Groetjes

Nathalie
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1248

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik24-5-2011 10:42:54

Hoi Nathalie,

Je kan een mooie kaars met een foto van jullie en jouw dochter en dan aan de andere kant ee gedichtje ofzo geven. Of een mooi dienblad met een bedankingsgedichtje op.
Verder denk ik aan:
- een setje juweeltjes
- een bongo voor een weekendje
- een leuke fotokader
- een vaas met een gravering erop, of gewoon met "Bedankt" erop ofzo

.. er zijn zoveel mogelijkheden... welke richting dacht je uit te gaan?

groetjes,
Filipa

Selena
18-6-2011
 Meld misbruik24-5-2011 11:11:00

Hey Nathalie

Wij hebben gekozen voor glaskunst en daar kan je ook een dank je of iets persoonlijks in laten graveren.

greets

Nathalie
2-7-2011
 Meld misbruik24-5-2011 11:14:50

Alle suggesties zijn welkom. :-)
Kent u anders leuke sites waar je zoiets kan bestellen?

tamara
20-5-2011
 Meld misbruik24-5-2011 12:43:30

Hey Nathalie,

Wij hadden gekozen voor de suite een mooie kaars te laten maken, met onze namen en datum.
Is zeer goed in de smaak gevallen!

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...